2-"Senin ne işin var burada?"

4.5K 328 237
                                    

sanırım en çok zevk aldığım şey aşık Yoongi yazmak, bu adama aşk çok yakışıyor^^

Yoongi, bitmişti.

Bir haftadır ölü gibiydi. Jimin ile tartıştıktan, meleğini ağlattıktan sonra çok kötüydü. Sabah erkenden kalkıp işe gidiyor, işten çıktıktan sonra her zaman gittiği dağlık bir alana uğrayıp içiyordu.

Zaten ayrıldıkları zamandan beri alkolik olmuştu. İçiyordu, içtiğinde yaşadıkları güzel anıları hatırlayıp bazen ağlıyor bazen de gülüyordu.

Yoongi için zordu, sevdiğinden ayrılmak, çocuklarını haftada iki kere görebilmek.

Flashback

Mahkeme salonunda dolu gözleriyle sevdiği adama bakıyordu Yoongi, o da ağlıyordu. Büyük bir tartışmadan sonra evleri ayrılmıştı önce, sonra Yoongi'ye mahkeme kağıdı gelmişti. İstemiyordu, yıllar sonra kavuştuğu aşkından tekrar ayrılmak istemiyordu. Suçluydu, biliyordu ama istemiyordu işte. Çocuk gibi çırpınıp yalvarmak istiyordu.

"Karar!"

Herkes ayağa kalkıp beklediğinde, hakimin ağzından istenmeyen sözler çıkmıştı.

"Min Jimin ve Min Yoongi anlaşmalı boşanmak için mahkememize başvurmuştur. Ayrılmalarında sorun görülmeyip, çocukların velayetinin Min Jimin'de kalmasına karar kılınmıştır. Mahkeme bitmiştir."

Yoongi tekrardan olduğu yere çöktüğünde parmağındaki yüzüğüyle oynuyordu. Göz yaşları yüzüğe damladığında içinin acımasını umursamadan yüzüğü parmağından çıkardı. Boynundaki 'J' harfinin olduğu, asla çıkarmadığı kolyesini çıkartıp yüzüğünü kolyeye taktı ve küçük bir öpücük kondurup tekrardan boynuna taktı kolyeyi. Etrafındaki sesleri umursamıyordu, ayağa kalktı ve Jimin'e bakmadan mahkeme salonundan çıktı.

Her şey bitmişti. Jimin artık onun değildi

Flashback

Aslında Yoongi ayrılık sebeplerini tam olarak bilmiyordu. Sekreteri Hyunjin olmadığına emindi, çünkü bu kadar saçma sebepten ayrılacak biri değildi Jimin.

Yoongi, babasının isteğiyle, hatta zorlamasıyla bir takım karanlık işlere bulaşmıştı. Aslında buraya kadar sıkıntı yoktu.

Taa ki bir çocuğu sakatladığını Jimin öğrenene kadar.

Doğrusu Yoongi o çocuğun sakat olmadığını biliyordu, düşmanı Taehyung'un bir yakınıydı ve güzel bi planla Jimin'i yanlarına çekmişlerdi.

Ondan sonrası karışıktı.

Aylarca anlatmaya çalıştı, dinlemek istemedi. Tam yavaş yavaş yumuşatıyorum derken annesi yanına çağırdı ve Busan'a gitti.

Ailesi ne söyledi bilmiyordu ama güzel şeyler söylemediğine emindi.
Zaten evine boşanma kağıdı geldiğinde de anladı.

Belirsiz olmuştu ayrılıkları, Yoongi ne zaman sorsa Jimin konuyu değiştiriyordu.

İşte böyleydi, Yoongi neden ayrıldıklarını bilmeden yaşıyordu hüznünü, en çok da bu yoruyordu.

hangimiz; yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin