Jimin'in Bakış Açısından;
Birkaç gün boyunca ayağa doğru dürüst kalkamamamın verdiği uyuşuklukla gözlerimi açtım. El bebek gül bebek bakıldığım şu günlerde oldukça düşünme fırsatım olmuştu. Yoongi her gün işten çıktığı gibi yanıma geliyor, yemeğimi özenle hazırlıyor, üstümü değiştirmem için kıyafet veriyor ve duşa girmeme yardımcı oluyordu.
Min Yoongi böyle bir adamdı işte. Seviştiğimiz zaman ne kadar sert ise ertesi gün o kadar yumuşak oluyor, bir dediğimi iki etmiyordu. Pekâlâ bunu yapmasında sorun yoktu, asıl sorun evli olmamamızdı. Fakat buna nedense ikimiz de takılmamış, sanki evli çiftmişiz gibi davranmıştık.
Bu akşam küçük bir davet vardı, şirkette. Aslında benim bir işim yoktu ama Yoongi'nin şirketindeki birkaç hisseye sahip olduğum için çağrılmıştım işte. Yoongi evlendikten sonra ne olur ne olmaz diyerekten hisselerin birkaçını benim üstüme yaptı. İstemiyorum dememe de aldırmadı tabii ki.
Neyse, konumuza dönelim.
Yoongi bana son iki gündür biraz soğuk davranıyor, neden olduğunu bilmememe rağmen laflarımı geçiştiriyor ve yüzüme de pek bakmıyor. Ben de sırf onu biraz kıskandırmak için küçücük bir plan yaptım, minicik.
Davete Taehyung'u çağırdım.
Neden yaptım bilmiyorum fakat Tae ile aralarındaki sorun kıskanmasını iki kat artıracaktı. Çünkü emindim ki o da Hyunjin sürtüğü ile gelecekti ve beni kudurtacaktı.
Üstüme önceden hazırladığım kıyafeti hızla geçirmiş ve aynadan kendimi süzmüştüm. Kısa, zümrüt yeşili bir elbise tercih etmem kararımın daha ne kadar iyi olabileceğini düşündürtüyordu bana.
Saçlarımın önlerini biraz dalgalandırmış, hafif makyajla her şeyimi tamamladığımda çalan zille telefonumu ve çantamı alıp dışarıya çıktım.
Kapıda bekleyen Taehyung ile kısaca selamlaşmış, arabaya binip davetin olduğu yere ilerlemeye başlamıştık.
Zor bir gün olacağa benziyordu.
-🌙-
Davetin olacağı mekanın önü hınca hınç doluyken arabasını dikkatle park edip indi Yoongi. Yan koltuğun kapısına ilerleyip açtı ve elinden tutup Hyunjin'i indirdi.
Jimin'in Taehyung ile geleceğini bildiğinden o da kendince kıskandırma planı hazırlamıştı. Zaten bu durumu dört gözle bekleyen Hyunjin, anında kabul etmişti.
Peki Yoongi, nereden biliyordu?
Flashback
Hızlı adımlarla Kim Holding binasından içeri adımlayan Yoongi burnundan soluyordu.
Her gün yaptığı gibi sevdiğine yemek yapmaya gittiğinde oturmuş Jimin'e çorba içiren Taehyung ile karşılaşacağını düşünmüyordu.
Taehyung işlerine çok karışmaya başlamıştı, her an fişini çekebilirdi.
Önüne çıkan korumayla uğraşmayıp sert yumruğunu geçirmiş ve Kim'in odasına ilerlemeye devam etmişti.
Kapıyı tıklamaya gerek duymadan hızla açtığında kendisinin geleceğinden haberi varmış gibi koltuğuna yayılmış boş boş bakan Taehyung ile karşılaştı.
Ellerini masanın iki yanına yaslayıp Kim'in üstüne eğildiğinde gözlerinin içine bakan beden sırıtmaya başlamıştı ve bu Yoongi'yi epey sinirlendiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hangimiz; yoonmin
FanfictionKısa süre önce evliliğini yürütemeyip ayrılan Min Yoongi ve Park Jimin, küçük çocukları için sürekli görüşmek durumunda kalırlar. Bu durum en çok Min Yoongi'yi yaralar. Fem!Jimin #suji 1🎖 #jimin 1🥇