I

1.8K 38 1
                                    

Lexy

Minął już rok od kiedy trwa projekt. Nigdy nie przypuszczałam, że w życiu spotka mnie szansa na coś większego. Mój kanał na YouTube bardzo dobrze się rozwija, już nie długo będę miała 1,5mln subskrybcji! Wszystko dzieje się tak szybko, nie dawno miałam 300 tyś. subskrybentów.

*Dwa dni później, w pokoju Lexy*

L (Lexy)- O co chodzi Marcin? Co się stało, że ostatnio mnie unikasz?!

M (Marcin)- O nic nie chodzi...

L- Aha to lepiej będzie jak sobie już pójdziesz. Skoro nie chcesz ze mną normalnie rozmawiać tylko mnie unikać. Okey. Rozumiem to.

M- Lexy...

L- Nie Marcin! Rozumiem! A teraz proszę wyjdź! - zaczęłam krzyczeć - Proszę - dodałam spokojniej.

Chłopak podszedł do drzwi, kiedy odwrócił się ze łzami w oczach, ostatni raz spojrzał w moje oczy.

Nie wiem o co chodzi, ale muszę, po prostu muszę się dowiedzieć. Dlaczego mnie tak rani, przecież ja go... Nie Lexy, wiesz, że nie możesz. Projekt to jest teraz najważniejsze! - skarciłam się.

Myślałam jeszcze przez jakiś czas o tej sytuacji, ale była tak zmęczona, że po 30 minutach zasnęłam.

*Next day*

Marcin

M- Hej.

A (Agata)- Hej. Słyszałam jak wczoraj kłóciłeś się z Lexy. Mam nadzieję, że to nic poważnego?

M- Sam nie wiem. Agata?

A- Co tam?

M- Wiesz gdzie jest Stuu? Muszę z nim o czymś pogadać.

A- Tak, montuje film na jutro.

M- Ok, dzięki.

Poszedłem do Stuu jak najszybciej, bałem się jego reakcji na to co mu powiem, ale nie mogłem tego dłużej ukrywać.

S (Stuu)- O cześć stary.

M- Hej Stuu mam ważną sprawę.

S- Ooo, co się stało? Mam nadzieję, że nie chcesz znowu wyjechać.

M- Nie. To jest zdecydowanie bardziej poważne.

S- Hmm, słucham co może być, aż tak ważne?

M- Bo ja... Kuźwa stary nie wiem jak to powiedzieć.

S- Normalnie, powiedz prawdę.

M- Kocham ją! Od kiedy zobaczyłem ją pierwszy raz! Starałem się z tym walczyć bo wiedziałem, że nie mogę. Nie umiem bez niej żyć. Potrzebuję jej bardziej niż kogokolwiek innego. Pomóż mi, proszę!

S- Ale o kogo chodzi? O czym Ty gadasz Marcin?!

M- Mówię o sytuacji z...

JAK MYŚLICIE O KOGO CHODZI? HAHA <3 NASTĘPNY ROZDZIAŁ JESZCZE DZISIAJ.

Lexy x Marcin | zawieszoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz