0.7

8.5K 189 75
                                    

Dalgalı saçlarıma hafif bir hareketle şekil verererek öğretmenler otoparkına baktım. Uğur Hoca daha gelmemişti. Onunla dün ki olay yüzünden konuşmam gerekiyordu. Bana çok sinirlenmişti. Aslında her zamanki halim ve ona kullandığım her zamanki sözlerimdi ama nedense bu sefer sinirlenmişti. Uzun zaman sonra okula ilk defa erken gelmiştim. İlk dersimiz tarihti bu da dersimizin ona olduğunu gösteriyordu. Dersten önce onunla konuşabilirdim. Bahçede biraz daha onu bekledim. Ders zili çalmıştı hala gelmemişti. Onun geç kaldığını hiç görmemiştim genelde ben geç kalırdım. Biraz daha beklemeye karar verdim. Ben bekliyorken yanıma koşarak Sude geldi. 

''Sınıfa gelsene neden burada oturuyorsun?'' Dedi. 

Kolumdaki bileklikle oynayarak rahatça konuştum. 

''Uğur hocayı bekliyorum onunla konuşmam gerekiyor.'' Dedim.

''O bugün gelmeyecekmiş müdür az önce sınıfa geldi.'' Dedi.

Sude'nin bu söylediği beni şaşırmıştı. Neden gelmeyecekti ki? 

''Ne olmuş neden gelmiyormuş?'' Dedim.

''Müdür bize hiçbir şey söylemedi. Sadece gelmeyeceğini söyledi.'' Dedi. 

Müdürle aram çok iyi olsa da ona gidip Uğur Hocayı sormayacaktım. Çünkü sorarsam neden merak ettiğimi falan soracaktı. Bunların  olmasını istemiyordum. Sude tekrardan konuştu.

''Hey Okan sürekli şuradan sana bakıyor.'' Dedi.

Okan'a dün çok sinirlenmiştim. Kendi halkının küçük düşürülmesini,aşağılanmasını dinlemişti. Onun yerine ben daha çok sinirlenip sınıftan çıkmıştım. 

''Onunla takılmak istemiyorum.'' Dedim?

''Neden?'' Dedi. 

''Sude dün dersteki olaylar olmadığın için bilmiyorsun. Bir ara özetini geçerim.'' Dedim.

''Tamamdır ben bir kantine gideceğim.''' Dedi.

Sude'ye görüşürüz işareti yaptığımda yanımdan çıkarak kantine gitmeye koyuldu. Ayağımla yerdeki küçük çakıl taşlarıyla oynuyordum. O sıra da tanıdık bir ses kulaklarıma doldu.

''Biraz konuşabilir miyiz?'' 

Bu ses Okan'ın sesiydi. Ona bakmayarak kafamı salladığımda yanıma geçti.

''Derste yaptıkların için teşekkür etmek istedim. Beni düşünerek Uğur Hocaya bu konuyu anlatmasanız falan demen bunlara hiç gerek yoktu. Yine de teşekkür ederim.'' Dedi. 

Kafamı hafifçe kaldırarak yana çevirdim. Okan'ın renkli gözleriyle buluşmuştum. 

''Kim olursa aynısını yapardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Kim olursa aynısını yapardım. Yine de seni kimseye ezdirmeyeceğimi bil. Yabancı 'olabilirsin bunun için seni ezmelerine gerek yok. Kantine ineceğim geliyor musun?'' Dedim.

Kimliksiz ' {Daddy}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin