1.1

6.4K 148 213
                                    


Niye bu kadar az yorum yapıyorsunuz hikayeme? Valla bölüm yazasım gelmiyor.

Sude'ye küçük salatalık dilimleri kesiyordum. Henüz uyanmamıştı. Bu yüzden ona kahvaltı hazırlıyordum. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra onu uyandıracaktım. Tabakları masaya koyduğumda kapıdan içeriye Sude girdi.

''Arya sen mükemmel bir arkadaşsın.'' Dedi.

Ona gülümseyerek oturması için işaret ettiğimde ikimizde yemek yemeye başladık.

''Annenler çıkmıştı o yüzden ben hazırladım.'' Dedim.

Sude kafasını salladığında birkaç şeyden konuştuk. En sonunda konu nasıl olduysa Uğur Hoca'ya gelmişti. Ona şu anda çok kırgın ve kızgındım. Bardaki kızla konuşması aklıma geliyordu. Ben onu iyileştirmeye çalışırken o bunu hiç istemiyor gibiydi bu yüzden onunla konuşmayacaktım. Onu artık iyileştirmeye çalısmayacaktım. Artık bu oyun bitmişti. Kahvaltımızı yaptıktan sonra hazırlanarak evden çıktık. Okula girdiğimizde bahçedeki nöbetçi öğretmeni görüdüm. Uğur Hocaydı... Hep böyle olurdu zaten. Adımlarını kapıya doğru atarken bizi gördü. Bana bakarak uzunca gülümsedi. Yüzümü çevirdim. Ona gülmek,konuşmak,hiçbir şey yapmak istemiyordum.

''Adama niye gülmedin? Baya şaşırdı arkamızdan bakıyor.'' Dedi.

Omuzlarımı silktim.

''Bize mi bakıyordu? Hiç farkında değilim.'' Dedim.

Adımlarımı biraz daha hızlandırarak oradan Sude ile uzaklaştım.

*

''Dersimiz ne bizim?''

Okan'a sorduğum soruyla tarih olduğunu söyledi. Demek dersimiz Uğur Hocayaydı...  Uğur Hoca kapıdan içeri girdiğinde ilk Sude'nin yerine baktı. Beni göremeyince Okan'ın yanına yani gözlerine baktı.

''Günaydın arkadaşlar.'' Dedi.

Okan'a döndüm.

''Okan ben yatacağım sen not alırsın.'' Dedim.

Kafamı masaya koyarak gözlerimi kapattım.

''Arya.''

Omzumda bir el hissetiğimde yavaşça gözlerimi açtım. Bana dokunan kişiye baktığımda yanımda ayakta duran Uğur Hocayı gördüm. Gözlerime bakıyordu hemen kafamı aşağıya indirdim. O da yanımdan geçip gitmişti. O dersi anlatırken defterime çizimler yapmaya başladım. Onun dersini dinlemek istemiyordum. Onunla göz göze gelmek istemiyordum. Onu istemiyordum. Tekrardan yanımdan geçtiğinde defterime baktı. Kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda yüzünde bıkkın bir ifade vardı. Aldırış etmeden defterime geri döndüm.

Zil çaldığında Okan'la konuşmaya başladım. O sıra da Uğur Hocanın sesini duydum.

''Arya benimle gelir misin?''Dedi.

Uğur Hocaya döndüm hayır diyecektim ki herkesin bize baktığını görmüştüm.İnsanları umursamazdım ama gene de onlar yanlış anlamasın diye kafamı salladım ve sıramdan kalktım. Uğur Hocanın yanına gittiğimde kitaplarını eline aldı.

''Beni takip et.'' Dedi.

Sessizce fısıldadım.

''Bana emir vermeyin.'' Dedim.

Yüzüne baktığımda kaşları çatıldı.

''Arya beni takip et.'' Dedi.

Olduğum yerde durdum ve yine sessizce fısıldadım.

Kimliksiz ' {Daddy}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin