Geçen ki bölüme aşırıı az yorum atmışsınız. Sanırım sadece bir kişi yorum atmış. Beni üzdünüz sevgili okuyucularım :( Ben sizin eleştirinizlerle mutlu olup bölüm yazmak istiyorum. Neyseee bölüme geçelim.
Arya'dan...
Soğuk rüzgar yüzüme vururken dudaklarımın kurduğunu hissettim. Okula yürüyerek gidecektim ama ondan önce uğramam gereken biri vardı. Yıllardır geldiğim mezarlığa girdiğimde annemin yanına gittim. Mezarının yanına oturarak toprağın üstündeki otları temizledim.
''Prensesim ben geldim.'' Dedim.
Soğuk mezar taşına elimi koyduğumda içimdeki acıyı bir kez daha hissettim.
''Bu sefer sana güzel haberler getiremedim. Bu sefer sana ihtiyacım olduğu için geldim.'' Dedim.
Toprağı okşarken konuşacaklarımı hazırlıyordum. Nereden başlayabilirdim ki?
''Anne ben çok kötü bir durumdayım. Öğretmenim bana aşık olmuş... Öğretmenim diyorum ama onun için Dracula demek daha uygun olur. O adamla ne yapacağımı bilmiyorum. Onu reddettim. Çünkü en doğrusu buydu. Bana yasak olan biriyle olamazdım. Dracula'yla olamazdım. Anne... Ona aşık oldum.''
Sesim yavaş yavaş kısılıyordu. Gözlerim doluyordu. Güçsüz düşmüştüm. Dracula'ya aşık olmuştum.
''Anne ne yapacağımı bilmiyorum. Sana ihtiyacım var. Keşke yanımda olsaydın.'' Dedim.
Annemle biraz daha dertleştikten sonra mezar taşını öperek okulun yolunu tuttum.
*
Uğur Hoca sınıfa girdiğinde yüzündeki sert ifadeyle hiçbir yere bakmayarak sırasına ilerledi. Bana hiç bakmadan sert bir ses tonuyla ders anlatmaya başladı. Çok kızgın gözüküyordu. Elimdeki kalemle oynamaya başladığımda Sude kolumu dürttü.
''Okan sana bakıyor.''Dedi.
Okan'a bakmayarak elimdeki kalemle oynamaya devam ettim. Sude beni konuşturmaya çalışırken Uğur Hoca'nın sert sesi ismimi söylemişti.
''Arya burası konuşma yeri değil!'' Dedi.
Kafamı kaldırarak gözlerine baktığımda sertçe bana bakıyordu. Ben konuşmamıştım ki?
''Ben tek kelime et-''
Sözümü kesti.
''Ya sus ya da çık sınıfımdan!'' Dedi.
Bunu gerçekten demiş miydi? O beni ne sanıyordu? Sinirle oturduğum yerden kalktım.
''Sizin sıkıcı dersinizi dinlememe gerek yok. Hepsini sizden daha iyi biliyorum.'' Dedim.
Sınıftaki öğrencilerden sesler yükselirken Uğur Hocanın yanından geçerek sınıftan çıktım. O beni ne sanıyordu?
*
Zilin çalışıyla Uğur Hocanın sınıftan çıkmasını bekliyordum. Sınıf kapısı açıldığında onu gördüm. Göz devirerek sınıfa girdiğimde Gamze'nin sesini duydum.
''Yüzsüz Uğur Hocaya kafa tutuyor.'' Dedi
Gamze'nin benim hakkımda arkadaşlarıyla konuştuğunu duyduğumda olduğum yerde durdum ve ona döndüm.
''Hey sen benim hakkımda mı konuşuyorsun?'' Dedim.
Azıcık cesareti varsa 'evet' derdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimliksiz ' {Daddy}
Teen FictionGenç kız güçlükle konuştu. "Gözlerinizi gözlerimden ayırın ki sizden ayrılabileyim." Dedi. Ondan yaşlarca büyük olan adam kızın ondan ayrılmamasını istiyormuş gibi gözlerini daha çok odakladı.