1.2

6.2K 138 67
                                    


Okan'ın tabağındaki bir patatesi çaldığımda ikimizde güldük. Ne yapabilirdim ki? Açtım. Aç olduğumda gözüm hiçbir şey görmezdi. Önümdeki yemeği bitirmeye odaklandım. Çoğunu yediğimde geriye doğru yaslandım. Çok doymuştum. Okan hala yiyor ve ben de onu izliyordum. Okan'la ne zaman böyle yakın olmuştuk? Ne zaman her saniyemi onunla geçirmeye başlamıştım? Bilmiyordum. Ama onu çok seviyordum. Kesinlikle onu hiçbir şekilde kaybetmek istemiyordum. Okan onu izlediğimi farkettiğinde gülümsedi.

''Eğer yemeğimden istiyorsan direk alabilirsin öyle güzel bakmana gerek yok.'' Dedi. 

Bu dediğinde kocaman gülümseyerek ileriye baktığımda bize doğru gelen Uğur Hocayı görmüştüm. Büyük ihtimalle o da öğle yemeğini burada yiyordu. Okulun yanındaki en güzel yemek yerlerinde birisi buraydı. 

Uğur Hocanın yüzündeki gülümseme ifadesini anlayamamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uğur Hocanın yüzündeki gülümseme ifadesini anlayamamıştım. Genelde gülümsemezdi. Yanımıza gelip Okan'ın yanındaki sandalyeyi çekti. Okan ona dönmüştü. 

''Oturabilir miyim gençler.'' Dedi. 

Aslında oturmasını istemiyordum. Onunla konuşmama kararı almıştım. Ama Okan bir şey anlamasın diye kafamı salladım.

''Tabi hocam.'' Dedim.

Uğur Hoca Okan'ın yanına oturup bana baktığında Okan ona dersle ilgili bir soru sordu ve öyle konuşmaya başladılar. Konuşma sırasında sürekli bana bakıyordu. Bu beni rahatsız etmişti. Ona yardımcı olmayacağımı söylemiştim. Onunla konuşmak istemediğimi söylemiştim. Ama o ısrar ediyordu. Bunun sebebini de bilmiyordum. Onlarla daha fazla oturmak istemiyordum.

''Okan ben sınıfa gidiyorum istediğin zaman gelirsin.'' Dedim. 

Sandalyeden kalkarak hızlıca orayı terk ettim. İkisinin de konuşmasına izin vermemiştim. Uğur Hocayı biri uyarmalıydı bu yaptığı çok saçmaydı. Sinirli bir şekilde mekandan çıkarak okula adımladım. 

Zilin çalmasına daha çok vardı. Sude'de okula gelmemişti bu yüzden yapacak pek bir şeyim yoktu. Bahçede dururken futbol oynayan çocukları gördüm. Kesinlikle onlara katılacaktım. Islık çalarak dikkatini üzerime çektim.

''Ben de oynuyorum. Sağ bek olurum.'' Dedim.

Ayağında top olan çocuk topu bana attığında gülerek aralarına girdim. Yaklaşık on dakika sonra topu koştururken ayağım takılmış ve yere düşmüştüm. Yere düştüğümde elimde büyük bir acı hissettim. Elime baktığımda yerdeki kırık gazoz şişenin camlarının elime girdiğini gördüm. Acıyla ama sızlanmayarak elimi tuttum. Top oynayanlardan çoğu yanımda koştuğunda kalabalığın arasından Okan ve Uğur Hoca geldiler. İkisi de yanıma eğildiğinde Uğur Hoca elime baktı. 

Kimliksiz ' {Daddy}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin