Bu haftaki son tarih dersimizi dinlerken uykumun geldiğini hissettim. Uğur Hocadan önce okula neredeyse sadece sınavlar için uğrardım. Söylediğim gibi devamsızlık sorunum yoktu. Müdür okulun en iyi öğrencisi olduğum için devamsızlığımı dert etmiyordu. Beni kaybetmeyi göze alamazdı. Uğur Hoca dersi anlatmaya devam ederken kapı tıklandı. Uğur Hoca kapıya doğru dönerek 'gir' emrini verdiğinde içeriye Eda Hoca girdi.''Uğurcuğum dersinin iki dakikasını alabilir miyim acaba?'' Dedi.
Uğur Hoca gülümseyerek kafasını salladı ve 'buyrun' işareti yaptı. Bu hiç hoşuma gitmemişti. Eda Hoca konuşmaya başladı.
''Gençler biliyorsunuz ki okulun bitmesine çok az bir süre kaldı. Sınavınıza bir aydan az kaldığı için bu cumartesi mezuniyet balosu yapmaya karar verdik. Katılacakların ismini sınıftan bir kişi toplasın ve bana getirsin. Teşekkürler Uğurcuğum.'' Dedi.
Eda Hoca konuşmayı bitirdiğinde Uğur Hoca sınıfa döndü.
''Kimler katılmayı düşünüyor?'' Dedi.
Çoğu kişinin parmağı havaya kalkmışken Uğur Hoca bana baktı. O sıra da Okan'a baktığımda
''Katılacak mısın?'' Dedi.
Okan'a kafa salladığımda beraber el kaldırdık. Demek ki Okan'la beraber baloya gidecektim. Uğur Hoca dersi anlatmaya devam etti.
*
Taksiden indiğimde karşımdaki mekana baktım. Balo için oldukça havalı ve güzel süslenmişti. Telefonum titrediğinde mesaja baktım.
Okan:Kapının önünde bekliyorum güzelim.
Mesajı gülümseyerek okuduktan sonra kafamı kaldırarak kapının oraya baktım. Bana bakıyordu.
Üstündeki takım elbisesi ona oldukça yakışmıştı. Gerçekten çok yakışıklı gözüküyordu. Okan'a doğru adımladım ve yanına geldim.
''Çok güzel gözüküyorsun.'' Dedi.
Ona gülümseyerek sohbet etmeye başladık. Sohbet ettikten sonra koluna girerek salona doğru adımladık. Salona girdiğimizde parti çoktan başlamış gibiydi. Öğrenciler dans ediyor ve bazıları sarhoş bile olmuştu.
''Sanırım geç kaldık.''
Okan'a bakıp konuştuğumda ikimizde gülümsedik. Eşyalarımızı bırakmak ve partinin geri kalanında oturmak için Sude'nin bize ayırdığı yeri arıyorduk. O sıra da gözüm öğretmenlerin oturduğu masaya takıldı. Gözlerim öğretmenlerin üstünde gezerken Uğur Hocayı gördüm. Okan'la bize bakıyordu. Ve bakışı kesinlikle hiç hoşuma gitmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimliksiz ' {Daddy}
Teen FictionGenç kız güçlükle konuştu. "Gözlerinizi gözlerimden ayırın ki sizden ayrılabileyim." Dedi. Ondan yaşlarca büyük olan adam kızın ondan ayrılmamasını istiyormuş gibi gözlerini daha çok odakladı.