Okuyucularım sizi çok çok seviyorum. Ama artık bu hikayeye final vermek istiyorum. Çünkü artık pek konu bulamıyorum ve hikayenin tozunda kalmasını istiyorum. Yeni hikayelerde görüşeceğimizi biliyorum. Finale geçelim mi?
Aylar geçmişti... Uğur ve Arya için Aylardır hiçbir şey doğru gitmiyordu. Hatta hiçbir şeyin gittiği yoktu bir şey dışında. O an Uğur Sude'nin numarasını çevirdi. Sude telefondaki ismi gördüğünde şaşırsa da telefonu açtı.
''Beni nasıl arayabiliyorsun sen? Arkadaşımın hayattını mahvettikten sonra bunu nasıl yapıyorsun? Aşağılık pis doland-''
''Sude Black öldü. A-Arya bu durumu bilmek isteyecektir. Ona haber verir misin? Hoşçakal.''
Uğur telefonu kapattığında Sude duyduğu haberle sarsılmıştı. Bunu Arya'ya nasıl söyleyecekti? Black Arya'nın çocuğu gibiydi. Arya hastaneden döndüğünde Okan sürekli Uğur'dan Black'i alıp ona getiriyordu. Black Arya'nın tek ailesiydi onu kaybettiğini duymak bunca acının üstüne onu öldürürdü. Arya tam biraz normale dönmüşken,artık gülebiliyorken Sude bunu Arya'ya söyleyip nasıl Arya'nın hayatını mahvedecekti? Ama söylemek zorundaydı. Çünkü Uğur'un da söylediği gibi Arya'nın bu haberi duyması gerekiyordu. Bunu duymak isterdi. Kapı çaldığında Sude irkildi. O gelmişti... Sude ağır adımlarla kapıya gittiğinde kapıyı açtı. Arya'nın yüzündeki kocaman gülümsemeyi gördüğünde mahvoldu. Arya elindeki poşeti salladı.
''Bak ne aldım. Lahmacun! Çok açım hadi gel yiyelim.'' Dedi.
Eve girdiğinde Sude arkasından kapıyı kapattı. Arya poşeti tezgaha koyup tabakları çıkarırken Sude mutfak kapısının önünden konuştu.
''Arya bir konuşabilir miyiz?'' Dedi.
Arya lahmancuları az önce çıkardığı tabağa koyarken Sude'ye kafasını salladı.
''Tabi konuşalım ama dur şu bardakları alayım.'' Dedi.
Ama Sude kafasını salladı.
''Arya bir işle ilgilenme önemli bir şey söylemem gerekiyor.'' Dedi.
Arya durmuyordu sürekli bir şeylerle uğraşıyordu. Bardağa içecek dökerken Sude konuştu.
''Arya Black ölmüş.'' Dedi.
Arya duyduğu cümleyle elindeki bardağın elinden kaymasını izledi. Bardak yere düşerek paramparça olduğunda Arya tezgaha elini koydu. Az önce duyduğu şeyin şaka olduğunu bilmek istiyordu. Tek ailesi ölmüş olamazdı...
*
Arya adımlarını soğuk bahçeye attığında yürümeye devam etti. Havanın soğukluğu yüzüne vururken gözleriyle Uğur'u aradı. Görmüştü. Tek başına çimende oturuyordu.
Arya'dan...
Hayatımı iki kere mahveden adam ileride tek başına Black'ın mezarının önünde oturuyordu. Kendime cesaret vererek dik adımlarla yanına ilerledim.
''Uğur.'' Dedim.
Sesimle beraber arkasında dönmesi bir olmuştu. Gözlerimiz buluştuğunda yüzünü inceledim. Çok değişmişti... Saçları uzamış,sakalları uzamış,yüzü çökmüş gibiydi. Gerçekten çok kötü görünüyordu. Bana şaşkınca bakmaya devam ederken acıyla gülümsedim.
''Şimdi gerçekten Dracula'ya benziyorsun.'' Dedim.
Ve ekledim.
''Black,oğlum için geldim. Burada mı yatıyor?'' Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimliksiz ' {Daddy}
Teen FictionGenç kız güçlükle konuştu. "Gözlerinizi gözlerimden ayırın ki sizden ayrılabileyim." Dedi. Ondan yaşlarca büyük olan adam kızın ondan ayrılmamasını istiyormuş gibi gözlerini daha çok odakladı.