''Bunu neden yaptığımı mı merak ediyorsunuz?'' Dedim.
Kafasını salladığında konuşmaya başladım.
''Çünkü artık bu Dracula işine son vermenizi istiyorum. Dracula'dan hoşlanmıyorum. Bana diğer Uğur'u gösterin onunla tanışmak istiyorum.'' Dedim.
Uğur Hoca kafasını iki yana salladı.
''Yapamam ben böyleyim.'' Dedi.
O böyle değildi o bunu istediği için böyleydi.
''Dracula olmaktan çıkın artık. Bunu yapabilirsiniz. Bunu beraber halledebiliriz.'' Dedim.
Uğur Hoca gözlerime baktığında etrafa baktım. Barın arka kısmında olduğumuz için bir kaç kişi dışında kimse yoktu. Sağ elimi Uğur Hocanın yanağına koyduğumda bu temasımla gözleri kapanmıştı.
''Öpün beni.'' Dedim.
Uğur Hoca gözlerini bir anda açtığında şaşırmış gözüküyordu. Gülümsedim ve yanağını okşamaya başladım.
''Arya ne yapıyorsun?'' Dedi.
''Öpün beni.'' Dedim.
Hala çok şaşkındı.
''Eğer bana karşı koyabilirseniz Dracula özelliğiniz zayıflar. Ama eğer beni öperseniz Draculalığınız devam eder.'' Dedim.
Uğur Hocaya dudaklarımı yaklaştırdığımda gözlerini kapatmıştı. Dudakları neredeyse dudaklarıma değecekti ki hızlıca kendini geri çekerek gözlerini açtı.
''Yapamam gitmem gerekiyor.'' Dedi.
Çok hızlı bir şekilde yanımdan uzaklaştığında gülümsedim. Biliyordum. Bunu yapamayacağını biliyordum. Onu Draculalıktan uzaklaştıracaktım. Bunun ilk adımını az önce atmıştık. Bunu başaracaktım.
*
''Arya lütfen bana matematik sınavında kopya ver lütfen lütfen.''
Sude yanımda bana yalvarırken ona gülümsedim ve kafamı salladım. Bu 'tamam' demek oluyordu hızlıca boynuma sarıldı.
''Sen dünyanın en iyi arkadaşısın.'' Dedi.
Bir anda kapı açıldığında içeriye Uğur Hoca girdi. Bir sözel öğrencisiyseniz haftada sekiz saat tarih çekmek zorundaydınız. Neyse ki bu dersi Uğur Hoca veriyordu. Masasına ilerleyip bize döndüğünde gözlerimiz kısa süreliğini buluştu. Daha sonrasında diğer öğrencilerine döndü.
''Bu sınav döneminde kafanızı biraz boşaltmak,moralinizi yüksek tutmak için sizi öğleden sonra bir tarihi mekana götürmek istiyorum.'' Dedi.
Sınıftakiler alkışlar kopardığında masanın üstündeki bir kağıt parçasını eline aldı.
''Şimdi sizi ikişer ikişer eşleştirdim. Gittiğimiz mekanda eşleştiğiniz arkadaşınızla o yer hakkında bilgi toplayacaksınız. Eşleştiğiniz arkadaşınızı siz seçmiyorsunuz ben çoktan hazırladım. Okuyorum.'' Dedi.
Kimin kiminle olduğunu söylüyordu. Okan'la Sude eşleşmişti. Eşleşme bittiğinde elimi kaldırdım. Bana döndü.
''Evet Arya?'' Dedi.
''Hocam beni eşleşmeyi unutmuşsunuz. Sınıfta bir kişi eşleşemiyor o da ben olmuşum. Ne yapacağım?'' Dedim.
Uğur Hoca elindeki kağıda baktı.
''Hay aksi seni unutmuşum. Sen de benimle ol.'' Dedi.
Bunu bilerek yaptığını biliyordum. Gülümseyerek kafamı salladığımda o da gülümsedi. Ellerini çırptı.
''Hadi derse başlayalım.'' Dedi.
*
Sınıftakiler mekana gitmek için otobüste binerken ben Uğur Hocanın arabasının önünde onu bekliyordum. Gözüne güneş gözlüğünü takmış ileriden geldiğini gördüğümde gülümsedim. Çok yakışıklı gözüküyordu. Gerçekten çok yakışıklıydı. Yanıma geldiğinde arabaya binmeden önce durdu.
''Gidelim mi?'' Dedi.
Hızlıca 'gidelim' anlamında kafamı salladığımda arabaya bindik. Arabayı sürmeye başladığında sürekli birbirimize bakıyorduk.
''Neden beni seçtiniz?'' Dedim.
Omuzlarını silkti.
''Tarih bilgin neredeyse benimki kadar iyi.'' Dedi.
''Haa yani bu yüzden seçtiniz?'' Dedim.
''Başka neden seçecektim ki?'' Dedi.
Bu söylediğinde çaktırmadan gülmüştüm. Beni seçme sebebi çok açıktı ama bunu söyleyemiyordu.
''Hangi tarihi yere gidiyoruz?'' Dedim.
Gideceğimiz yeri söylediğinde kafamı salladım.
''Ne kadar yolumuz var?'' Dedim.
''Yaklaşık yarım saat.'' Dedi.
Yarım saat beraber yolculuk yapacaktık. İşte bu güzeldi.
*
Mekana geldiğimizde arabayı durdurdu. Beraber arabadan indiğimizde mekana baktım.
''Çok güzelmiş.'' Dedim.
Adeta büyülenmiştim. Tarihi eserlere,binalara,mekanlara bayılırdım. Mekanın yapı taşlarına baktığında dibimin düştüğünü farkettim.
''Burayı daha önce hiç görmemiştim.'' Dedim.
Bana bakarak uzunca gülümsedi.
''Çoğu kişi burayı bilmez sadece tarih aşıklarının bildiği bir yerdir.'' Dedi.
''Artık ben de biliyorum. Teşekkür ederim.'' Dedim.
Eliyle ileriyi işaret ettiğinde yürümeye başladık. Kendimi eski Yunan mitolojisinde hissediyordum. Aslında burayı gezerken yanımızda Okan'da olmalıydı. Yunanlıydı ve Yunan Mitolojisine hayrandı onunla gezmeyi çok isterdim.
''Keşke Okan'da bizimle olsaydı.'' Dedim.
Uğur Hoca gözlerime baktığında hızlıca sustum. Bunu söylemem hiç uygun olmamıştı.
Mekanı gezdikten sonra Uğur Hocayla arabasına geri gittik. Arabaya bindiğimizde not aldığım kağıtlara baktı. Hafifçe gülümseyerek önüne döndüğünde neden gülümsediğini anlayamamıştım.
''Ben Black'i özledim.'' Dedim.
Arabayı tam sürmeye hazırlanıyordu ki bir anda durdu.
''Hocam?'' Dedim.
Derin derin nefes alıyordu. Yanlış bir şey mi söylemiştim? Sadece köpeğini özlediğini söylemiştim.
''İyi misiniz?'' Dedim.
Bir süre sonra kendine gelmişti. Gözlerime baktı.
''Aklıma bir şey geldi kusura bakma. Hadi okula gidelim.'' Dedi.
Kafamı salladığımda okulun yolunu tuttuk.
Baya kısa bir bölüm oldu bugün zaman bulursan bir bölüm daha yazıp atmayı düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimliksiz ' {Daddy}
Teen FictionGenç kız güçlükle konuştu. "Gözlerinizi gözlerimden ayırın ki sizden ayrılabileyim." Dedi. Ondan yaşlarca büyük olan adam kızın ondan ayrılmamasını istiyormuş gibi gözlerini daha çok odakladı.