❤️4❤️

455 44 7
                                    

Jeongin's POV
Byl jsem tak moc rád když si ode mě Hyunjin vzal tu tužku. Mohl jsem radostí puknout. Celý test jsem se usmíval, stejně jsem nic neměl na práci, protože jsem neměl čím psát. Podepřel jsem si bradu a sledoval jeho nádherné vlasy, kterých bych se chtěl tolik dotknout. Kéž by mi někdy řekl aspoň ahoj..
Jakmile hodina skončila, tak jsem čekal že mi Hyunjin tužku vrátí, jenže tomu tak nebylo. Podíval se na mě jako vrah, tužku zlomil na půl a vyhodil do koše. Smutně jsem ho sledoval. Ihned na to odešel do jiné třídy, kde jsme měli mít korejštinu. Povzdechl jsem si. Moje oblíbená tužka s koťátky..ach jo..

//time skip//

Po škole jsem měl namířeno do kavárny, kde mám brigádu. Čekal jsem na přechodu než naskočí zelená a z čekání mě vytrhlo auto co přede mnou projelo. Vjelo totiž do kaluže a celého mě ohodil špinavou vodou. Nemohl jsem tomu uvěřit, chtělo se mi brečet. Co se ještě dnes stane? Zajede mě bagr? Najednou se za mými zády ozval smích. Ten andělský smích jsem poznal hned. Byl to Hyunjinie. ,,Haha!" Vysmál se mi a přitom přešel po přechodě na zelenou. Ukápla mi slza. Proč je na mě tak zlý? Co jsem mu udělal... Po chvilce přemítání jsem se dostavil do té kavárny a začal pracovat. Měl jsem na starosti mytí nádobí a popřípadné roznášení jídla či pití.
Najednou jsem uviděl Byeol s Minhem jak sedí u stolu. Přišel jsem k nim a zeptal se, co by si dali. ,,3x malinovku." Řekla svým andělským hláskem Byeol a roztomile se usmála. Už nejspíš vím proč ji má Hyunjinie rád. Je vážně moc hezká, kéž bych byl ona. Po pár sekundách jsem se lehce uklonil a šel jim nalít malinovku. Mimochodem, je to to nejprodávánější pití tady, máme ji vážně dobrou.
Jakmile jsem malinovky nalil do sklenic s ledem, uviděl jsem, jak si k nim sedá Hyunjin. Rozbušilo se mi srdíčko, úplně jsem cítil motýlky ve svém podbřišku..bylo to tak příjemné být v jeho blízkosti. Došel jsem k nim a malinovky jim dal na stůl. Hyunjin se raději díval z okna. ,,Děkujeme lištičko..a copak se ti stalo?" Ukázala na mou ruku a potom na mé špinavé oblečení Byeol. Musel jsem rychle něco vymyslet. ,,S..spadl jsem.." Pousmál jsem se na ni. ,,Aha..tak musíš příště dávat pozor." Rozcuchala mi vlasy a usmála se. Hyunjin mě závistivě probodl pohledem, až jsem sebou cukl. Začínal jsem z něj mít strach. Rychle jsem popadl tácek a šel do kuchyně.

Hyunjin's POV
Jakmile ten malý idiot odešel začala mě Byeol zasypávat otázkami: ,,Proč jsi na něho tak ošklivý?" ,,co jste si udělali?" ,,co se stalo?" Mám toho dost. S nikým jsem se nikdy nebavil a kvůli téhle holce se musím zaplétat do tohohle všeho.
Uběhla necelá hodina a my se rozhodli odejít. Sesedl jsem z lavice a oblíkal si kabát, jenže jsem omyl shodil sklenku z našeho stolu na zem. Shit. Minho byli s Byeol už venku a čekali. Najednou jsem viděl, jak se ke mně hrne hajsavá servírka. ,,Uklidit!" Hodila po mně hadr a zas odešla. Ugh. Najednou ke mně přišel Jeongin. ,,N..nech to, já to uklidím." Kuňkl. Chvíli jsem se na něho díval, jak předemnou sbírá střepy a jak tak jsem koukal, bylo mu úplně jedno, že se několikrát pořezal. Chytl jsem pevně jeho ruku a obmotal ji mým bavlněným kapesníkem. Stoupl jsem si a odešel.

1 reason why || ft. hyunin [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat