❤️18❤️

377 38 25
                                    

(pozn.a.) haha u clowns. was just a joke😏
jak by to mohlo takhle skončit sakra? 👀

        Jeongin se cítil v bezpečí, když byl u Hyunjina. Objal ho ještě pevněji. Crrrr. Jeongin nadskočil. Podíval se na budík a zamračil se. Polštář co objímal odkopl a promnul si oči. Byl to jen sen. Úžasné.
       Jeongin vylezl z postele, spáchal ranní hygienu, oblékl se, najedl se, vzal si tašku a šel do školy. Cestou vyzvedl Seungmina a společně šli.
       Jakmile vešli do třídy, tak si sedli vedle sebe do jedné lavice a vyčkávali, dokud nezačne zvonit. Když si Jeongin dal na stůl penál, všiml si jak ze dveří jde do třídy Byeol, Hyunjin a Minsung. Byeol si to mířila hned k Jeonginovo lavici. ,,Lištičko!" Zapištěla. Společně se objali. Je moc rád že Byeol zná. Je to jedna z neujúžasnějších kamarádek co kdy mohl potkat. Potom se podívala na Hyunjina. Jin jen uhl pohledem. Jeongin se zamračil, odtáhl se od Byeol a zase si sedl. Je možné že se z lásky stane nenávist? Byeol si toho všimla a přitáhla Hyunjina k sobě. ,,Měli byste si to vyříkat. TEĎ." Mračila se. Jeongin hodil ignor. Minsung je jen sledovali ze zadní lavice a tlemili se. Začalo zvonit. Jeongin si oddychl.
Do třídy vešla učitelka a začalo to. Nudný školní rok.
      Jakmile skončilo vyučování, Jeongin si uklidil věci do skříňky a omylem narazil do jedné osoby. A kdo to byl? Samozřejmě že Hyunjin. Jeongin ze zamračil. Karta se obrátila. Teď bude Jeongin ta svině, co byl předtím Hyunjin. ,,Čum na cestu." Prskl. Hyunjin vykulil oči. Jeongina nezajímalo že je Jin starší, sral ho, to bylo hlavní. Hyunjin se zamračil a chytl ho za ruku. ,,Nesahej na mě!" Šťouchl ho a šel naštvaně ven. Hyunjin tomu nemohl uvěrit..
       Bylo 21.20 a Jeongin byl v kavárně sám, kde utíral podlahu a chystal se jít domů. Jakmile ještě doutřel bar, zjistil že nebyl v kavárně sám. Viděl stín vysokého muže, co se pomalu blížil k němu. Jeongin se tak moc bál. Muž ho tvrdě chytl za ruku a přitáhl k sobě blíž. Chytl jej pevně pod krkem a zašeptal: ,,Přišel jsem si pro svou kořist~~" Jeonginovi začaly stékat slzy po tvářích. Muž mi začal rozepínat kalhoty a chystal se malého Jeongina vohnout.
Jeongin ho chtěl odstrčit a rychle utéct, to se mu vcelku podařilo, ale utéct ne. Pár metrů od dveří muž zastavil Jeongina u stolu a hodil jej na něj tak, že Jeongin ležel břichem na stole. Z kapsy vytáhl provaz a svázal mu ruce. ,,P..Pomoc!" Začal Jeongin křičet. Muž mu bouchnul hlavou do stolu aby zmlkl. Jeongin začal co nejvíc brečet. To se staršímu samozřejmě líbilo. ,,Notak prdelko~ bude se ti to líbit~~" Začal mu hladit pozadí a následně ho přes něj plácl. Jeongin sykl bolestí.

Hyunjin's POV

       Šel jsem parkem s domněnkou že přijdu na jiné myšlenky. Nemohl jsem totiž vyhnat I.Nnieho z hlavy..záleželo mi na něm, miloval jsem ho..ale prostě jsem měl strach..strach z toho že když spolu budeme, tak mě opustí..jako ona..
      Když jsem procházel okolo kavárny, kde pracuje Jeongin, viděl jsem světlo co vycházelo z baru. Však je 10 hodin, co by tam někdo v tuhle dobu dělal? Potom jsem si uvědomil, že je vlastně pátek a Jeongin má službu. Šel jsem tedy blíž k té kavárně snažil se nahlédnout dovnitř, ale marně, vzhledem k tomu že byly zatažené žaluzie. ,,P..prosím nechte mě být!!" Slyšel jsem hlasitý pláč Jeongina. ,,Drž hubu." Rána. Ksksksks. Jak se tam asi teď dostanu když je zamčeno?! Musel jsem rychle myslet. Rychle jsem to oběhl a uviděl otevřené okno, co vedlo nevím kam. Rychle jsem do okna vklouzl a zjistil že to byl sklad, dobrý. Rychle jsem ze skladu vyběhl a přiběhl k nim. Starší muž se zrovna chystal Jeonginovi svléknout kalhoty. Jenže se mu to nepodařilo. Dal jsem mu pěstí zezadu. ,,Co tu kurva děláš!!" Zařval muž. ,,Přišel jsem zachránit moji lásku." Odvětil jsem namyšleně.

1 reason why || ft. hyunin [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat