❤️9❤️

375 36 5
                                    

Byl tam nalepený papírek na kterém bylo napsáno:

Pěkný, díky za nakreslení <3
-hyunjin

Jeongin ihned zrudl a papírek si nalepil na zeď, kde má Hyunjinovo obrázky a fotky. Každý obrázek pohladil. ,,Miluju tě Hyunjinie." Krásně se usmál, sledoval fotky a na jednu z nich dal jemný polibek. Byl zamilovaný. Nejvíce jak to šlo. Byl to ten typ člověka, co by se nechal pro toho druhého zabít. Ten co by mu dal cokoliv jen pro to, aby jej měl. Jenže to ještě nevědel..jak mu hloupé "miluju tě" změnil život.

//time skip cca 2 months//

Jeongin's POV

           Bylo úterý a já šel s Byeol do školy. ,,Měl bys mu to říct dneska lištičko." Podíval jsem se na ni. ,,M..myslíš?" Kývla. ,,Ale H..Hyunjinie mě odmítne, kluci se mu nelíbí.." ,,Ale. I.Nie. To by ti snad tohle všechno nenaznačoval ne?" Jen jsem kývl.  Asi má pravdu..když ti člověk vyjadřuje náklonnost, škádlí tě, tak tě má rád, nebo?
           Celý den jsem se snažil Hyunjinnieho ignorovat, vlastně to spíš vypadalo že mu to je jedno, možná že je i rád. Ale něco mi říkalo, abych mu o svých citech neříkal. Vyšlo by to líp, dusit se ve svých pocitech a nevyjadřovat. Přece je lepší, být uzavřen se svými pocity lásky pro toho druhého, než ohrozit přátelství.

...

           Po škole, jsme se já, Byeol, Minho a Hyunjin sešli v kavárně. Já jsem tedy občas musel pomoct na bar, nebo roznést pití.
Měl jsem hrozný stres, tolik jsem se bál jeho reakce. Řekne..taky tě miluju? nebo snad promiň, necítíˇ to tak, nebo se vůbec nevyjádří?
Byeol popíjela své café latté, Minho měl kakao a Hyunjin zelený čaj.
,,H..Hyunjinnie..?" Koukl jsem se na něj. Jen kývl hedou, jako co potřebuju. ,,Chtěl bych ti něco říct.." Sledoval jsem ho. ,,A co." Polkl jsem. Začal jsem si hrát s prsty. Nešlo to, nemůžu to říct, nezvládnu to, jsem moc slabý. Nechci nic ohrozit! Miluju ho a chci s nim být aspoň kamarád.. Byeol do mě kopla abych se hnul. Tak dobře..teď nebo nikdy...,,Hyunjinnie..víš já..m..miluju tě.." Podíval jsem se na jeho reakci.

1 reason why || ft. hyunin [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat