Pomalu jsem zvedl zrak a uviděl někoho, koho bych tu nikdy nečekal. ,,H..hyunj-" Cukl jsem sebou, když mé zorné pole zasáhl blesk. Začal jsem zase brečet. Cítil jsem se hrozně trapně. Brečet před někým koho milujete je hrozně zvláštní. Hyunjin mě objal. ,,Pšš.." Cítil jsem se tak v bezpečí u něj, že jsem skoro na bouřku zapomněl. Jin mě vzal do náruče a nesl domů. Ještě že byla tma, tak rudé tváře snad nikdo nikdy ještě neviděl.
Když Hyunjin vešel do svého domu, zabouchl dveře vyzul nás oba a šel rovnou do svého pokoje.Autor's POV
Starší cítil jak se mladší klepe zimou, tak jej posadil na postele, vysvlékl mu mokré triko, kalhoty, ponožky a oblékl mu své, čisté a suché tepláky, triko a fluffy teplé ponožky. Ze skříně vzal tu nejměkčí deku a do ní mladšího zabalil. Potom šel do koupelny, kde vzal ručník, šel zpět k mladšímu a začal mu sušit vlasy. Jeongin se snažil nějak vnitřně uklidnit své motýlky v břiše a Hyunjin se snažil vůbec nemyslet.
Jakmile Hyunjin položil ručník na topení aby uschl, Jeongin ho pevně objal a přitom nechal stékat své slzy po tvářích. Hyunjin jej pohladil po vlasech a objetí oplatil. ,,Měl by sis jít lehnout.." Pobídl ho vyšší. Nižší jen kývl. Oba si lehli do postele a samozřejmě se Jeongin k Hyunjinovi přitisknul. Hyunjin si položil ruku na jeho pas a jemně hladil. Nakonec oba spokojeně usli.//time skip//
Hyunjin se vzbudil jako první a potichu pozoroval spícího Jeongina. Musel se pro sebe usmát. Byl tak sladký.
Hyunjin si jej rychle vyfotil a usmíval se. Jeongin začal pomalu otevírat oči a Hyunin samozřejmě hned nahodil pokerface. Mladšího koutky úst se rozjely do stran a ztvárnily nádherný úsměv. ,,D..dobré ráno Hyunjinnie.." Začal si mladší hrát s prstíky staršího. ,,Dobré.."
//time skip//
Kluci se nasnídali, převlíkl a sedli si na balkon, kde oba seděli v sedacích pytlích, kde si Hyunjin četl a Jeongin sledoval nebe. ,,Hyunjinnie..?" Vytrhl mladší ze čtení staršího. Starší se na něj jen podíval. Mladší musel zčervenat. ,,Jak se řekne anglicky 'miluju tě' ?" Jeongin věděl že to je trapné, ale jinak mu to říct nemohl. ,,I love you." Mladší si zakryl obličej a vydal ze sebe - ,,I love you too.." Hyunjin nemohl uvěřit tomu co právě slyšel. ,,Co to meleš." Bránil se rychle Hyunjin. Jeongin zesmutněl. Věděl to. Věděl že se přesně tohle stane. ,,Já tě kurva nechápu Jeongine co tohle všechno má doprdele znamenat!" Mladší se vylekal. ,,Co čekáš že teď udělám? Dám ti pusu a pak spolu budem chodit? Po tom co sis mě tajně fotil jak nějakej úchyl? Po tom co byl vlezprdel? Potom co si kazil můj vztah s Byeol!?" Mladšímu se začaly kutálet slzy po tvářích. ,,To ti snad nedošlo zě si s tebe tu zkurvenou celou dobu dělám prdel? Ty sis jako fakt myslel že se mi líbíš?!"
,,Fakt?!!" Zařval Hyunjin. Jeongin se nikdy nechtěl vytratit rychleji než teď. ,,Vypadni kurva!!!" Zařval naposledy Hyunjin. Mladší jen rychlostí blesku vysprintoval ven a zmizel. V životě mu hůř nebylo. Nechápal co se aktuálně odehrálo. A proč vlastně? Co Jeongin řekl tak špatného? Však se doopravdy Hyunjinovi lištička líbí, tak o co mu šlo? Měl snad strach?
ČTEŠ
1 reason why || ft. hyunin [DOKONČENO]
Fanfiction"a co když už není čas, abych ji mohl splatit všechno, co pro mě udělala..myslíš, že když poprosím nebesa, vrátí se duše mé přítelkyně, v těle mého kamaráda, abych jej mohl hýčkat, tak jako ona mě po celý můj život?" boyxboy hyunjeong//hyunin side...