Typkovi jsem dal poslední pěstí. ,,Ještě jednou tě uvidím, tak přísahám že chcípneš!" Zařval jsem. Starší muž dostal lehký strach, zvedl se, běžel ke dveřím které odemkl a nakonec zmizel. ,,Kokot." Zamumlal jsem si pro sebe. Přišel jsem blíž k Jeonginovi a rozvázal jsem mu ruce. ,,Neudělal ti nic?" Zeptal jsem se starostlivě. Jeongin se zvedl a podíval se na mě se slzami v očích. Vzal jsem ho za tváře a utřel mu slzy. Pohladil jsem ho po vlasech a pevně ho objal. ,,Moc se ti omlouvám za to co jsem ti řekl.." Jeongin mi objetí oplatil. ,,j..já se omlouvám z..za to jak jsem se k t..tobě choval.." Fňukl Jeongin. ,,Pšš.." Věnoval jsem mu pusu do vlasů. Následně jsem ho vzal do náruče, vyšel ven, zamkl dveře a šel domů. Bylo mi jedno jak se na nás lidi dívali. Pro mě bylo hlavní, že mám svoji lištičku.
Přišel jsem k sobě domů a lehl si rovnou s lištičkou na gauč, kde jsem jej pořádně objal. ,,M..miluju tě.." Podíval jsem se mu do očí. Jeonginovi se nahrnuly slzy do očí. ,,J..já tebe taky H..Hyunjinnie.." Objal mě okolo krku.
Po chvilce objímání se na mě Jeongin podíval. Ukázal na můj monokl pod okem. Rychle se zvedl a šel do kuchyně. Po několika sekundách přišel ke mně, natáhl se a snažil se mi monokl ošetřit. Jeongina jsem chytl pod zadkem a posadil na sebe. Jeho tváře ihned zčervenaly. Mastičku namazal pod mé oko a nakonec tubičku postavil na stůl. Usmál se.
Podíval jsem se na jeho rty. Začali jsme se přibližovat a nakonec naše rty spojili. Konečně jsem měl možnost ochutnat jeho rty. Netrvalo dlouho a začali jsme se líbat.
Nakonec jsme si spolu lehli do postele a spokojeně spolu usli.//time skip//
Další den jsme se všichni sešli v parku. Já, Jeonginnie, Minho a Jisung.
Byeol's POV
Byla jsem tak moc ráda že to takhle skončilo. Vidět lištičku konečně s Hyunjinem, Minha s veverkou Sungem..
Musím říct že to všem moc sluší..a doufám že taky bude!!
ČTEŠ
1 reason why || ft. hyunin [DOKONČENO]
Fanfiction"a co když už není čas, abych ji mohl splatit všechno, co pro mě udělala..myslíš, že když poprosím nebesa, vrátí se duše mé přítelkyně, v těle mého kamaráda, abych jej mohl hýčkat, tak jako ona mě po celý můj život?" boyxboy hyunjeong//hyunin side...