,,Nerozumim ti, moc mumláš." Sledoval mě Hyunjin. ,,Musíš víc nahlas lištičko." Usmála se na mě Byeol. Minho mě jen sledoval a v jeho očích šly vidět otazníky. Všechny 3 pohledy mě sledovaly a já dostal úzkost. Rychle jsem se zvedl a utekl co nejrychleji jsem mohl se slzami v očích. Nezvládnu to! Proč klukovi, který je na holky, bych se měl líbit já?! A navíc jde jasně vidět, že má jen oči pro Byeol!
Doběhl jsem do nejbližšího parku a svalil se na lavičku. Pevně jsem se objal a potichu vzlykal. Lidé okolo, mě jen sledovali. Po chvilce ale za mnou přišel jeden kluk a sedl si ke mně. ,,Co se stalo..?" Díval se na mě smutně.
Opatrně jsem se na něj podíval a prohlédl si ho. Měl kaštanově hnědé vlasy, oči a měl roztomilé oblečení. Utřel jsem si slzy a pevně ho objal. Sice je cizí, ale není nejlepší se vypovídat někomu koho neznáš? Hnědovlasý mě objal zpátky a začal hladit po zádech. Voněl krásně po jahodách. Usmál jsem se pro sebe..
Všechno, ale úplně všechno jsem mu vylíčil to odpoledne. Nakonec se ukázalo, že z nás budou nejlepší kamarádi a dokonce i to, že zítra přestupuje k nám do školy.
Přišli jsme ke mně domů a dali si pořádný šálek kakaa. Oba jej tak moc milujeme. S kakaem v ruce jsme šli do mého pokoje. Chytl jsem za kliku a pak si uvědomil. Kskskskksk. ,,Minnie? Budeš mě mít rád i když budu jakkoliv divný?" Zeptal jsem se ho. Seungmin se zasmál. ,,To víš že jo prcku." Nad tím oslovením jsem se musel usmát, je roztomilé a zároveň vtipné, protože nás naše výška dělí tak o 5 cm. Vešli jsme tedy do mého pokoje a Seungmin byl překvapen. ,,Tak tohle hustý." Zasmál se.
Rozhodli jsme se že Seungmin u mě přespí. Ten večer jsme sledovali různé filmy, hráli monopoly, vařili a dělali různé blbosti.
Usli jsme někdy ve 2 ráno, při zapnutém spongebobovi.//time skip//
V 7.30 mě vzbudily kroky, co šly po schodech k mému pokoji. Jsjsjsj. Podíval jsem se na mého spícího nejlepší kamaráda a potom zas na dveře. Dveře vylítly a v nich stáli Byeol, Hyunjin a Minho. ,,Překvapení lištičko!!" Seungmin se lekl a já samozřejmě taky. Najednou jejich úsměvy ale zmizely. Musel to být hodně divný pohled. Vidět mě se Seungminem v posteli. Minho se jako jediný začal smát a Hyunjin se zas na nás mračil. ,,Nepředstavíš nás I.Nnie?"
ČTEŠ
1 reason why || ft. hyunin [DOKONČENO]
Fanfiction"a co když už není čas, abych ji mohl splatit všechno, co pro mě udělala..myslíš, že když poprosím nebesa, vrátí se duše mé přítelkyně, v těle mého kamaráda, abych jej mohl hýčkat, tak jako ona mě po celý můj život?" boyxboy hyunjeong//hyunin side...