Jungkook
Uyandığımda saat akşam 7 idi. Esneyip yerimde doğruldum. Etrafa baktığımda ev oldukça sessizdi. Kaşlarımı çatıp odalara bakındım. Jimin çocukların odasında yerde ki yumuşak oyun halısında, çocuklarla birlikte uyuyordu. Yerde oyuncaklarda duruyordu.
Yu Jin, Jimin'in saçını tutmuş şekilde uyurken, Min Jae de onun karnına yatmıştı. Tebessüm edip resimlerini bolca çektim. Arkasına klasik tarih ve minik notuda yazıp cebime koydum. Çocukları yavaşça tek tek yataklarına yatırıp üstlerini örttüm. Yerdeki oyuncakları da toplayıp Jimin'i kucağıma aldım.
Sarsıntıdan uyanmıştı. Gözlerini aralayıp bana baktı.
"Jungkookie.."
"Uyumaya devam et bitanem."
Kollarını boynuma sarıp yanağını omzuma yasladı ve geri gözlerini kapadı. Odaya geçtiğimizde onu yatağa yatırıp üstüne pijamalarını giydirdim. Yorganı da açıp içine yatırdım onu. Hala hamilelik kiloları olduğu için ağırdı ama eskisi gibi kaslanırsam taşıyabilirdim belki.
Üstünü örtüp banyoya girdim. Sıcak bir duş alırken banyonun kapısı açıldı ve kabine Jimin başını soktu.
"Bensiz mi yıkanıyorsun sen bakıyım?"
Bana yapmacık şekilde sinirli baktı. Yüzü komiğime gitmişti. Güldüm.
"Gel sende."
"Hemen!"
Biraz sonra soyunmuş şeklinde yanıma geldi. İkimizde birbirimizi yıkarken konuştu.
"Yarın işin varmı Jungkook?"
"Yok neden ki?"
"Biraz gezelim mi diyecektim."
"Olur."
Aşağısı +18. Rahatsız olan okumayabilir.
Gülümsedi ve boynuma sarıldı. Altlarımız değiyordu. Uzun zamandır -çoook uzun bir zamandır- birlikte olmamıştık ve şuan altlarımızon değmesi ona olan arzumu körüklüyordu. Bende beline sarılıp şakağına uzun bir öpücük kondurdum. Bir süre o şekilde sarılı kaldığımızda konuşmuştu.
"Seni özledim..."
"Bende."
"Ama kondom yok..."
Sızlanarak konuşmuştu. Konuşurken de hafif kıpırdanmasıyla şeyime sürtünmüştü. İnilti çıkarıp onu belinden kavrayarak kendime bastırdım. Mırıldanma sesi çıkarmıştı.
"Birileri gerçekten de özlemiş beni bakıyorum da."
Sesinden güldüğü belli oluyordu. Omuzlarımı tutup bana sürtünmeye başladı. İkimizde aynı anda inlemiştik.
"Yarın ilk işin kondom almak oluyor ona göre."
Başımı salladım. Boynuma ıslak öpücükler kondurup hafif hafif dişliyordu. Biraz sonra öpücükleri aşağılara doğru inmeye başlamıştı. Bende onu izledim. Önümde çömeldi ve başını kaldırıp bana baktı. Bana bakarak aletimi çekmeye başlayınca alt dudağımı dişledim. Kasıklarıma da öpücükleri bırakıp emiyordu. Başımı geriye atıp gözlerimi kapadım. Aletimi ağzına alınca derince inlemiştim.
"Ç-çok iyi..."
Başını yavaşça hareket ettirmesi bir süre sonra sinirimi bozmuştu. Saçlarını tutup kafasını hızlandırdım.
Bir süre sonra onun ağzına boşalınca çekilmişti. Ona baktığımda ağzının kenarlarına gelmiş olan menilerimi yalıyordu. Ona baktığımı görünce kıkırdamıştı. Şuan son derece kedicik gibi görünüyordu ve bu beni daha da deli ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My beauty~Jikook + ???✔
FanficANGST DEĞİLDİR!!! TAMAMLANDI ✔️ Mutluyduk... Evet evet mutluyduk. Fakat kendi bebeğinden (!) ve bir zamanlar "ne olursa olsun seni bırakmayacağıma hastalıkta ve sağlıkta seninle olacağıma yemin ediyorum" diyen sen... Beni mahvettin... Kitabın he...