Yazardan
Jimin uyuyakalana kadar yatağında resimlere sarılarak uyumuştu. Oysa hastanede kocası komaya giriyordu.
Uykusundan o sırada nedensizce sıçrayarak uyanmış ve titremişti. Yatağında doğrulup etrafa baktı. Kalbinde minik bir sızı vardı. Kalbini ovdu fakat terlemeye de başlamıştı. İçinde büyük bir huzursuzluk hissediyordu. Hissettiği huzursuzluğun, eşinin çektiği acıdan sonra derin ve uzun bir uykuya çekilmesi olduğunu bilmiyordu...
Jimin gece yarısını çoktan geçmesine rağmen hala terliyor ve ne olduğunu daha anlamadan korkudan titriyordu. Kendine birşey olduğunu düşündü. Yatağından yavaşça kalktı ve kapıya ilerledi. Bulunduğu kat ileri seviyede akıl hastası olmayanların bulunduğu kattı. Bu yüzden odalarının kapısı kilitli değildi.
Odadan çıkıp koridorun ortasında ki masada oturan hemşirelerin yanına geldi. Hemşireler ona baktı.
"Neden uyumadınız hala?"
"B-ben iyi hissetmiyorum. Kalbim ağrıyıp duruyor ve terliyorum. Yardım eder misiniz?"
Hemşirenin biri ayağa kalkıp Jimin'in koluna girdi ve yürümesine yardım ederek onu revire götürdü. Orada ki doktor, Jimin'i iyice kontrol etmişti. Psikolojik bir şey olduğunu düşünmüştü doktor. Ve Jimin'i getiren hemşireye onu sabah psikoloğa götürmesini söylemişti.
"B-bir şeyim yok mu şimdi?"
"Hayır yok. Kalbiniz de normal. Bana göre psikolojik bir şey. O yüzden sabah kahvaltıdan sonra ilk işiniz psikoloğa gitmek olsun tamam mı?"
Jimin başını masumca sallayıp ayağa kalktı. Doktora teşekkür ettikten sonra, hemşireyle odasına dönmüştü. Hemşireye teşekkür edip içeri girdi.
Odaya döndüğünde yatağına oturdu tekrar. Çantasının küçük gözünde ki Jungkook'a ve bebeklere ait diğer paloroid fotoğrafları çıkardı.
Her resmin arkasında birkaç cümlelik yazılar yazıyordu.
08.08.2016
-JM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My beauty~Jikook + ???✔
FanficANGST DEĞİLDİR!!! TAMAMLANDI ✔️ Mutluyduk... Evet evet mutluyduk. Fakat kendi bebeğinden (!) ve bir zamanlar "ne olursa olsun seni bırakmayacağıma hastalıkta ve sağlıkta seninle olacağıma yemin ediyorum" diyen sen... Beni mahvettin... Kitabın he...