Jeon (park) Jimin
Jimin
20.04. 2019Bu sabahta belime sarılı kollar, boynumda eşimin sıcak nefesi ile uyanmıştım. Kollarının arasından yavaşça ona doğru dönerek dağılmış saçları ve uyurken ki komik suratını izledim. Aralık olan ağzından salyası akıyordu şapşal kocamın. İstemsizce kıkırdadım. Jungkook da homurdandı ve kıpırdandı biraz. Hala uyuduğundan emin olduktan sonra yüzüyle oynadım.
"Tanrım... çok şapşalsın..."
Biraz daha yüzüyle oynadıktan sonra homurdanıp, kaşlarını çatmıştı.
"Günaydın~"
"Bana gün aymadı daha."
Jungkook'a gülüp, parmağımla bir gözünü araladım.
"Kimse var mı~"
"Yok~"
"Ay sanki sen yoruldun tüm gece! Altta olan benim, yorulan beyefendi."
"Üstte olmak sandığın kadar kolay değil bir kere tamam mı? Sürekli sokmak ne kadar zo-"
"Tamam tamam. Sus. Anladım."
Jungkook gözlerini açıp, sırıtmıştı. Biraz geriye çekilip gerindi ve esnedi. Sonra beni belimden çekip sıkıca sarıldı ve dudaklarıma uzun bir öpücük kondurdu.
"Günaydın güzelim."
"Gün çoktan aydı."
"Olsun güzelim."
Yeni uyandığı için boğuk çıkan sesinden çok hoşlanırdım özellikle sonuna güzelim kelimesini eklemişse - ve karşımda ki piç bunu kullanarak yumuşatıyordu beni - Ben sinirimi unutmuş ona kocaman gülümserken o da alnımdaki dağılmış saçlarımı çekmiş ve oraya uzunca bir öpücük kondurmuştu. Sonra saçlarımı eliyle düzeltip yatakta doğrulmuştu.
İkimizde sabah rutinlerimizi yapıp aşağı inmiştik. Jungkook kedimiz Snow'a mamasını verirken ben de mutfakta kahvaltı hazırlıyordum. Arkamdaki adım sesleri bana yaklaşıyordu.
"Ah...çok acıktım..."
"Birazdan hazır olur. Otur sen. "
"Peki."
Ben kahvaltıyı hazırlamaya devam ederken üzerimde bakışlar hissetmiştim. Jungkooka göz attığımda elini yanağına yaslamış bana dalgınca baktığı görmüştüm.
"Jungkook? Iyi misin sen?"
Hafif irkildi ve gözlerini kırpıştırıp bana baktı.
"Ne?"
"Iyi misin? Bir sorun mu var?"
"Ha..yok bir sorun yok."
"Peki neden öyle bakıyorsun bana?"
"Hiç... "
Kaslarımı çatıp ocağın altını kapattım ve Jungkookun yanına geldim. Dağınık saçlarını okşayıp yüzünü inceledim.
"Iyi değilsin sen aşkım. Söyler misin neyin var?"
"Ben... günlerdir içimde bir sıkıntı var. Dün sen uyuduktan sonra çok uyuyamadım. Sana sokulup rahatlamaya çalıştım ama o bile etkili olmadı."
"Anladım...acaba başka bir şeyi mi dert ediyorsun? Yani işle alakalı veya...Benim bilmediğim bir şey?"
"Yok. Senin bilmediğin bir şey yok. İşle alakalı da bir problem yok. Bu sıkıntım neden bilmiyorum ama beni gitgide korkutuyor... "
Tebessüm edip onu kendime çektim. Kollarını belime sarıp başını göğsüme yasladı. Bende saçlarını okşadım şefkatle. Basının üstüne öpücük kondurdum sonra.
"Bence gereksiz bir şeydir. Bir sey olduğu yok aşkım. Sen iyisin ben iyiyim. Dostlarımızda iyi. Korkulacak bir şey yok."
"Ama yine de korkuyorum..."
"Şuan dün gece ki adamla şimdi ki adam aynı kişi mi sorguluyorum."
"Emin ol aynı kişi. Ama dünkü adam senin bedenini gördükten sonra öyle oluyor. Şimdi ki adam ise sevgini görünce böyle oluyor."
"Pekala seni romantik. Kabul etkilendim. Ama şimdi yemeğimizi yiyip işlerimize gitmemiz gerek."
Dudaklarını büzmüştü. Gülümseyip minik bir öpücük kondurdum ve hazırladığım kahvaltıyı tabaklara koydum.
Selaaaam. İlk hikayem ve bu diğerleri gibi bunu da yazıp yazıp silmeyi düşünmüyorum. Çünkü çok güzel bir fikir var aklımda.
Umarım beğenmişsinizdir😊
Beğenmeyi ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My beauty~Jikook + ???✔
FanfictionANGST DEĞİLDİR!!! TAMAMLANDI ✔️ Mutluyduk... Evet evet mutluyduk. Fakat kendi bebeğinden (!) ve bir zamanlar "ne olursa olsun seni bırakmayacağıma hastalıkta ve sağlıkta seninle olacağıma yemin ediyorum" diyen sen... Beni mahvettin... Kitabın he...