Jungkook-Minden meg van? - ül be Woojin a volán mögé, miközben mindenki elgondolkozik azon, bepakoltunk-e mindent. Nem kell sokminden, Woo-nak is csak megszokása így indítani, mióta egyszer nyaralni mentünk és Chanhyun otthon hagyta a pénztárcáját és rajtunk élősködött négy napig, amíg a kis kiruccanásunk tartott.
-Nekem mindenem meg van! - emeli maga elé kezeit védekezően Chan, miután mind ránézünk.
-Nekem is. - helyesel Yejun, majd felém fordul. - Hoztál óvszert? - vigyorog önelégülten ez a mafla. Nekem már felvázolta az ötletét, miszerint a sötétben teperjem le Jimint, de közöltem vele ez nem így megy és most is kap tőlem egy csúnya pillantást, viszont mielőtt megszólalhatnék, Jimin megelőz.
-Mi az az óvszer? - kérdezi a mellettem ülő lilaság kíváncsian. Egyébként sem a régi a "kapcsolatom" vele, mert tartok még tőle, de egészen kezdek hozzá szokni a gondolathoz, hogy lehet nem földi a srác.
-Az a sze...
-Fogd be Yejun! - förmedek rá, a többiek pedig visszafojtva nevetésüket bámulnak ki az ablakon.
-Akkor kell ha szexelni akarsz és védekezni szeretnél! - hadarja gyorsan el a szőke, mielőtt újra közbe szólhatnék, de azért a végén adok neki egy tockost, mivel én ülök középen, Jimin és közötte, tehát kényelmesen elérem. - Au! - dörzsöli meg tarkóját, viszont arcán még mindig hatalmas vigyor terül el és a többiek is felnevetnek. - Ez fájt, de nem baj, megérte! - nyújtja ki rám nyelvét incselkedve.
-Kinyalhatod! - mordulok fel.
-Szexelni akarsz valakivel? - érdeklődik Jimin mellettem, kíváncsiságtól csillogó lila szemekkel. Komolyan, milyen lehet az eredeti színük? Vagy eleve ilyenek? Ez a természetes színük? A haja is alapból lila?
-Nem, dehogyis! - rázom meg azonnal a fejemet.
-Ne higgy neki Jimin! Nagyon is szexelne valakivel! - szólal meg Chan is az anyósülésről.
-Odáig is elér ám a kezem! - figyelmeztetem a barnát is, aki előrébb hajol egy kicsit a furgonban, így megnehezítve a dolgomat.
-És kivel? Van valaki, aki bejön? - érdeklődik újra a lilaság.
-Hát, csak annyit mondhatok, hogy egy fura sráccal! - feleli újra Chanhyun.
-Hm... - gondolkodik el Jimin. - Jungkook, ha te és Yejun közösülni fogtok, ne a közelemben tegyétek és használjatok óvszert, bármi is az! Nem szeretném ha a váladékotok rám kerülne! - mondja végül, amitől meghűl bennem a vér. Méghogy én meg Yejun? Sosem nyúlnék úgy hozzá!
-Én nem dugnék Kookkal! - tiltakozik Jun.
-Én meg pláne nem Yejunnal! Nekem teljesen más féle srácok jönnek be! - ellenzem én is azonnal a felvetést.
-Hé! Amúgy meg nem is vagyok fura! - csattan fel újra a szőke, majd durcásan fonja össze karjait maga előtt, aztán hátra dől az ülésben és kifelé bámul az ablakon.
-De az vagy. - motyogja Jimin halkan, amitől elmosolyodom. Yejun érdekes, de átlagosan érdekes. Jimin viszont egészen különleges, olyan fiú, akihez foghatót még nem láttam és nem is ismertem. Ráadásul van benne valami, amit nem tudok figyelmen kívül hagyni és, ami hihetetlenül vonzz hozzá. Mondanám, mint szar a legyet, de az csúnya hasonlat lenne erre, inkább, mint virág a méhet. Be is poroznám őt, ha nem eresztene rám valami halálos kütyüt...
-Én tényleg nem Yejunnal szexelnék. - suttogom oda Jiminnek, aki zavartan emeli rám gyönyörű szemeit, mintha nem értené miért mondom most ezt neki, közben végigpásztázza arcomat. Elképzelem, ahogy lassan közeledik felém, majd összeérinti dús, rózsaszín ajkait enyémekkel, aztán finoman beletúr hajamba tarkómon, én elmélyítem csókunkat és...
YOU ARE READING
Miattad maradnék
FanfictionAdatik egy földönkívüli fiú, akinek lehetősége adódik arra, hogy valami egészen újat ismerjen meg, egy másik bolygót, másik fajt. Egy fiú, aki fajtájához képest érzelmesebb és húzza magához az a kék bolygó, melyen egy teljes évet fog eltölteni. Tart...