• 33 • lacerta •

1K 143 57
                                    


Nagyon különösen viselkedem az utóbbi pár földi napon, mióta én és Jungkook játszottunk. Ami pedig a legzavaróbb, hogy a földi egyes testrészeinek több figyelmet adok, mint kellene, többek között a szájának is. A földinek egészen szépek az ajkai, pedig csak egy egyszerű testrész, amely mindenkinek van, hisz ez az emésztőcsatorna kezdeti része. Viszont eddig senki nem ért az enyémhez a sajátjával, egyedül ez a földi. Valójában kissé rossz érzés és eleinte tartottam tőle, hogy elkapok valami fertőzést, de az amofonom sokadjára is csak a vonzalom jeleit mutatta ki, semmi fertőzést, ez pedig eléggé feszélyez engem.

A libidóm is növekszik, pluszban ez, pedig különösen veszélyes a számomra. Fogalmam sincsen hogyan fogom kielégíteni a szexuális vágyaimat, így, hogy nincsen szimulátorom, az amofonomban pedig nincs ilyen funkció. Khija azt javasolja, intézzem földi módjára, de képtelen vagyok rá. Magamhoz nyúlni...

-Hahó, Föld hívja Jimint! - lengeti meg kezét Yejun előttem. Egyből rátekintek a fiúra, de nem értem azt, mit mond. Hogyan hívna a Föld engem, hisz az itteniek nem tudják ki vagyok, ráadásul itt vagyok, nem kell hívniuk. Az Aménuszról hívhatnának, de ők is csak Khiján és a társaimon keresztül. - Elbambultál.

-Gondolkoztam. Neked és a fajtádnak is kellene néha - mondom, továbbra sem rá figyelve.

-Hé! Szemét vagy! - háborodik fel.

-Nem, nem vagyok szemét! Nem is lehetnék! - rázom meg a fejemet.

-Ott van Jungkook! - kiáltja el magát a szőke hajú földi, majd a teremajtó irányába mutat, amerre gyorsan fordulok és palpitációm is lesz, azonban bármennyire is figyelek, a fekete hajú fiú sehol nincs. - Bevetted! - neveti el magát, míg én mérgesen pillantok felé. - Szóval... te és Jk... Volt már valami köztetek?

-Egy Pocky - felelem.

-Pocky? - zavarodik össze. - A csokis ropi féle Pocky?

Bólintok.

-Vagyis játszottatok? Csók is volt? - kérdezi izgatottan.

-Csók? Nem, fúj! - rázom meg a fejemet azonnal grimaszolva.

-Nem akarsz Kookkal smárolni? Pedig ő akar veled!

-Akar? - lepődöm meg. - De...

Jungkook azt mondta, azzal akarnak az emberek csókolózni, aki iránt romantikus érzelmeik vannak, vagyis akkor Jungkook érezne irántam valamit? Az nem lehet! Ő földi, míg én aménuszi vagyok. Köztünk nem lehet semmi kapcsolat!

-Sziasztok! - lép mellénk az imént emlegetett fiú, aki egészen eddig a büfében volt. - Jimin, hoztam neked csokit! - nyújtja felém a finomságot, amit rögtön kiveszek a kezéből. Imádom a csokoládét!

-Kook, beszélhetnénk? - kérdezi Yejun Jungkooktól, aki bólint, majd az asztalnál hagynak, de nem is bánom. Most csak az édesség érdekel.

Csak becsöngetés után ér vissza Jungkook, mire én is megeszem a kapott csokit és a szemetet is kidobom. Na ez például igazi hulladék, mármint az édesség csomagolása. Ezért nem is értem, hogy hogyan hasonlíthatott ehhez engem Yejun? Felfoghatatlan.

-Jimin... Holnap este lesz egy házibuli, amibe meghívtak minket zenélni egy kicsit. Van kedved jönni? - ül mellém a fiú, miközben enyhén mosolyogva bámul rám.

-Olyan, mint a múltkori?

-Nem teljesen, de hasonló! - bólint.

-Nem is tudom...

-Jó lesz! Gyere el a kedvemért! Lesz zene és táncolhatunk!

-Tényleg? Oké, akkor megyek! Tetszik a táncolás! - lelkesedek fel én is. Habár most tényleg nem akarok inni. Akkor is csak véletlenül került a szervezetembe és most külön figyelek majd, mert hiába volt kellemes érzet a testemben az alkoholtól, nincs szükségem arra.

Miattad maradnék حيث تعيش القصص. اكتشف الآن