• 29 • horologium •

1K 141 64
                                    


Alaposan tervezem megmosni magam mindenhol, hogy az egész nap rám ragadt piszok lejöjjön a bőrömről. Nem hoztam magammal semmit, sem tusfürdőt, sem fogkefét, de az előbbit találok a kád szélén, amit felnyitva bele is szippantok. Jó illata van, mint Jungkooknak. Tetszik. Megnézem a flakont, amire a citrus szó van írva. Nyomok egy keveset bal tenyerembe, jobbal összedörzsölöm azt, hogy egy kevés habot kapjak, amit testemen elkenek. Az egész fürdőhelyiséget betölti a citrusos illat, amit a pára jobban felerősít. Leöblítem a vegyszert magamról.

Elzárom a csapot és kilépek a kádból. Jungkook nem adott törölközőt, ezért nem tudom magam megszárítani. Eltöprengek mi legyen. Szólnom kellene neki.

Kinyitom a mosdószoba ajtaját, viszont megcsap a hideg, mely odakintről áramlik be és nedves, felhevült testem miatt sokkal hűvösebbnek érzem. Gyorsan bezárom az ajtót és inkább bentről igyekszem szólni Jungkooknak.

- Jungkook! - kiabálok a földinek.

- Igen? - hallom meg a hangját.

- Nincs törölközőm!

- Adok egyet! - mondja, de egy kis ideig nem történik semmi, majd lenyomja a kilincset és résnyire nyitja az ajtót. - Várj, csupasz vagy?

- Persze! Meztelenül szoktam fürdeni! - felelem. Mostmár tényleg érdekelne ők miben...

- Akkor csak beadom az ajtón! - nyújtja be a kis résen a fehér törölközőt, amit a derekamra is tekerek.

- Fogkefét sem hoztam!

- Rajtad van a törcsi?

- Igen.

A fiú kitárja az ajtót, amivel szemben én állok. Szemei egyből végigjárnak rajtam, mintha megint szkennelne, pedig azt mondta nem tudnak olyat. Egy ideig így állunk.

- Jungkook! - szólok rá, ugyanis eléggé fázok a bejövő hűs levegő miatt. Miért bámul mindig sok földi percig? Talán leáll ilyenkor az agya, ami nagy baj. Ki kellene vizsgáltatnia magát!

- Bocs - indul el a mosdó feletti szekrényhez, aminek kinyitja egyik fiókját és kiszed belőle egy becsomagolt fogkefét. - A múltkor vettem magamnak, mert esedékes a csere, de neked adom. Majd veszek másikat - vonja meg vállait, miközben felém nyújtja.

- Jó - bólintok.

Nem mozdul csak áll velem szemben, és megint ruhátlan mellkasomat vizsgálja. Nem zavar. Talán valamit érdekesnek talál rajtam, ezért figyeli meg azt. Elfordulok és ledobom a törölközőt magamról. Felesleges lenne használni, ugyanis elegendő idő telt el ahhoz a fürdésem óta, hogy megszáradjak.

- Jimin! - kiált fel Jungkook.

- Igen? - fordulok azonnal vissza, de a fiú már összeszorított szemhéjakkal álldogál mögöttem.

Nem szól semmit, csak kisietne a fürdőből, de szemei csukva maradnak, ezért nem lát, ami miatt bele is rúg az ajtóba. Felszisszen, mégis nagyon gyorsan távozik, maga után hangosan becsapva az ajtót. Jungkook fura. Mire volt ez jó neki? Nem értem...

Felöltözök és azonnal hívom Khiját, kinek hologramja azonnal meg is jelenik.

-Üdvözöllek Khija!

-Üdvözöllek Nijim! Kezdjük is el! Csatold fel az elektródát! - siettet, amivel egy kissé kíváncsivá tesz.

Sejtene valamit? A mai nappal kapcsolatban nincs sok titkolni valóm, tehát nyugodt vagyok, miközben visszaemlékszem a történtekre. A fagyi, a rámen, a pizza és a hamburger volt a kedvencem. Meg Jungkook.

Miattad maradnék Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang