• 10 • centaurus •

1K 147 151
                                    


Jungkook

-Én nem akarok vele csókolózni! - hangzik el Jimin szájából ez a számomra szomorú mondat.

Nem tudom miért pont erre asszociál azzal kapcsolatban, hogy bejönnék neki. A fiúk is ránéznek és elég zavartan pislognak. Yejun megszokhatta már, hogy Jimin fura, de a másik két srácnak ez teljesen új. Valahogy közölnöm kellene velük, hogy Jimin beteg és amiatt ilyen, habár én sem hiszem el ezt teljesen. Egy autista nem tudná milyen a zene? Hogy mik azok a hangszerek? Valami bűzlik itt és ki fogom deríteni mi az.

-Jó, akkor most, hogy ezt tisztáztuk, próbáljunk. Már csak pár napunk van a fellépésig! - terelem a szót és igyekszem közömbös maradni.

A srácok belemennek, bár érezhetően kínos a hangulat és mindenki feszeng, kivéve Jimin, aki látszólag teljes nyugalomban ül a kanapén. Mindig ilyen, mintha egyáltalán nem érezné ezeket a fura hangulatváltásokat, bár ilyenről már hallottam. Nem érti a szarkazmust és a szlenget is szó szerint veszi. Oké ezt értem, de a többi? Mintha csak most ismerkedne a kinti világgal, mert eddig be volt zárva. Kiváncsi lennék a családjára, milyenek.

Sokszor pillantok a lila hajú, bájos fiúra, aki ilyen rövid idő alatt keltette fel teljesen a figyelmemet. Tetszik neki a zenénk, ezt ki fogom használni és a közelébe fogok férkőzni. Érzem, hogy valami titok lengi körül, túl gyanúsan viselkedik.

A próba befejeztével már majd éhen halunk, ezért Woo rendel nekünk pizzát és persze ez alól Jimin sem kivétel.

-Te milyen pizzát szeretsz? - fordul felé Woo, telefonnal a kezében, hisz csak az ő ízlését nem ismeri. Jimin meg elgondolkodik.

-Mi az a...

-A négysajtosat! - mondom gyorsan az első fajtát, ami eszembe jut, mielőtt tényleg megkérdezné mi az a pizza. Na jó, ilyen tényleg nincs. Ha nem is evett még, de tudnia kellene mi az!

-Oké... - motyogja a ház tulaja és már rendeli is a kaját.

-A pizza egy olasz kaja és nagyon finom. - súgom oda a lilának.

-Ó. Akkor már nagyon várom, hogy megkóstolhassam! - csillannak fel a szemei. Ilyet eddig csak a zene és az étel váltott ki belőle. Aranyos.

-Te tényleg nem tudod mi az? - ráncolom zavartan a homlokomat.

-Nem. - mondja egyszerűen.

-Mi vagy te, ufo, hogy nem tudod? - kérdezem szórakozottan, de Jimin teste megfeszül és mintha el is sápadna. Mi ütött belé?

-Mi? Hogy lennék már az! - mosolyog kínosan, ezzel mégjobban összezavarva engem. - Földönkívüliek nem léteznek, csak mi emberek vagyunk itt. Miért lennék én ufo? Nagyon vicces vagy Jungkook! - kacarászik továbbra is erőltetetten. Nem tudom más hogy van ezzel, de az ilyen heves tiltakozás csak gyanúsabbá teszi az egészet. - Vizelési ingerem van. Merre van a mosdó?

-Ö... Erre. - indulok meg és elkísérem a vécére, ami a próbatermünkből kivezető folyosóról nyílik, a fürdővel együtt. Az épület hátsó részében egy hálószoba is van, ahol ha bulizunk, mind ott alszunk.

-Ez a Jimin nagyon fura srác! - jegyzi meg Woo, amint visszaérek.

-Figyeljetek, ő autista, szóval ezért ilyen. - mondom el nekik, amit a lila szépség osztott meg velem még a suliban.

-Autista? - ámul el Yejun. - Honnan tudod?

-Ő mondta ma a suliba.

-Azta, tényleg bejössz neki ha ilyeneket elmond! Remélem most nem ábrándulsz ki belőle, hogy megtudtad beteg! - fenyeget meg mutató ujjával.

Miattad maradnék Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang