"Onsra üyesi Park Soo Yun, 4 Temmuz 2020 tarihinde ölü bulundu. Ölüm sebebi ve saati halka açıklanmadı. İncelemelere göre bilgilendirmeye devam edilecek. Ailesine, grup arkadaşlarına ve fanlarına baş sağlığı dileriz. Sonr-"
Mira, televizyonu kapattı ve kumandayı yan tarafa fırlattı. Kafasını koltuğun arkasına yaslayıp, bembeyaz tavanı izlemeye başladı. Bunlar ona inanılmaz geliyordu. Yun'un gitmiş olması, inanılmaz geliyordu. Her an sesini duyacak gibi bekliyordu, Yun gelecek ve ona bir kabus olduğunu söyleyecekti. Onun sesini, adim atarken çıkardığı sesleri, nefes seslerini bile tekrardan duymaya vardı. Yun, onun en yakın arkadaşlarındandı. Onun bir anda gittiğine inanmak istemiyordu. İnanamıyordu.
"Mira, kahvaltı yapacağız. Hadi gel."
Hana'nın yorgun sesi ile kalktı Mira. Bunları duymak istemiyordu. Hana'nın neşeli ve sabahları biraz buyurgan olan sesini duymak istiyordu. Yeon'un şakasına söylediği tavlama sözlerini duymak istiyordu. Yun'un kahkasını duymak istiyordu. Mira, Onsra'yı duymak istiyordu.
Sofraya oturdu ve çatalını eline aldı. Hana, onlara çoğu sabah yaptığı gibi ufak bir kahvaltı hazırlamıştı. Peynire uzanırken, 4. tavak gözüne çarptı. Hana alışkanlık olarak 4. tabağı bırakmış olmalıydı. Gözleri dolacak gibi olurken hızlıca dudaklarını ısırdı. Hayır, şimdi ağlayamazdı. Ruh gibi gözüken Yeon yanındayken olmazdı. Hana elinde yumurta tavası ile geldiğinde, tuttuğunu bile fark etmediği nefesini bıraktı.
"Mina, bizimle konuşmak istiyormuş. Eğer uygunsak ve istersek, acil olmadığını söyledi. Ayrıca tüm planların iptal olduğunu, şirketin önümüzdeki 1 hafta için kapalı olduğunu söyledi. Sadece o ofisinde olacakmış."
Mira kafasıyla onayladı. Bu konuşmanın ne hakkında olabileceğinden emin değildi. Grubun geleceği hakkında olabilirdi ama böyle bir konuşma için erken olduğunu biliyordu. Bu konuşmayı yapmayı istemiyordu, kalbinde hala daha o büyük acı varken olmazdı.
"Ben bugün Mois ile olacağım. Yarın olur."
Hana, Yeon'un dediklerini duyunca yanağının içini ısırdı. Yeon, o günden beri yurda sadece uyumak için uğruyordu. Kalacak yeri olsa, yurtta bile uyumayacağını biliyordu. Hana onun kaçmak istediğini anlıyordu, yine de bunu istemiyordu. O yokken, hep beraber olmalarını istiyordu. Onsra, onun için bir aileydi. Zor durumlarda aileden kaçmak değil, onlarla beraber olmak gerekirdi. Anılarla dolu olan yurtta beraber olmak zor geliyordu ama Hana emindi, eğer el ele olurlarsa acıları azalabilirdi.
¡İlk seçim!
Yeon'un gitmesine bir şey söyleme
Yeon'un gitmesine engel ol
Uyarı: Yapacağınız seçim, hikâyenin gidişatını belirleyebilir. Yanlış ya da doğru seçim yok. İyi ve kötü son yok. Sadece seçimler ve sonlar var. Her son, istediğin gibi olmayabilir.