sekiz

74 23 45
                                    

Mina, telefonunun çalması ile izlediği videoyu durdurdu ve derin bir nefes aldı. Uyku tutmadığı için bir şeyler izlemek istemişti, bu daha da uykusunu kaçırmıştı. Saatin 2'ye geldiğini fark etti, bu saatte kim arar diye merak ederek telefonunu eline aldı. Bilmediği bir numaraydı, sasaeng olma ihtimali olsa da telefonu açtı.

Alo?

Mina, benim Junnie. Gecenin bu saatinde aradığım için üzgünüm ama acil bir durumdu ve kimi arasam bilemedim.

Sorun yok, uyku tutmamıştı zaten. Ne oldu anlat lütfen.

Suji az önce eve geldi, üstü başı kandı ve hyung ben bir hata yaptım diye ağlıyordu. Sakinleşti biraz ve sonra duş aldı, az önce de sıcak çikolata içip yattı. Bir çok defa özür diledi, hepimizden. Özellikle de Mira'dan. Mira'yı da aradım ama ulaşamadım. Uyuyor olabilir diye düşünüyorum. Ne yapmalıyız şimdi? Mina? Mina? Orada mısın?

Buradayım. Dediklerin sadece-

Mina, sen de paniklersen yapacağımız bir şey kalmaz. Lütfen sakinleş ve bana yardım et, ne yapabilirim bilmiyorum.

Suji uyuyor demiştin. Üzerindeki kıyafetler ne oldu?

Bir poşete koydum, yarın yıkamayı düşünüyorum. Lekeler çıkarbi-

Hepsini yakmalısın, bir an önce yakmalısın. Daha fazla evde durmamalılar. Suji yarın sana bir açıklama yapacaktır ama şimdilik onun adına biz temizleyeceğiz. Onsra yurdu şuan boş, Mira nerede fikrim yok ama tahminen uyuyordur. Sen de sakın ama sakın gerekmedikçe yurttan ayrılma ve üyelerin haberi olmadığına emin ol.

Mina, bunu yapmalı mıyım? Ya Mira'ya bir şey yaptıysa?

Suji bunu yapmaz, bağırır çağırır belki ama bunu yapmaz. Şimdi yapmamız gereken tek şey, Suji her ne yaptıysa onun yaptığına dair kanıtları yok etmek. Sana güveniyorum, şimdi kapatmam lazım. Sizin yurda gelmeyi deneyeceğim ama olur da bu gece gelemezsem yarın ofisime uğra. İyi geceler.

Umarım yapmamıştır. Sana da.

Yeni Seçim: Bu seçim hikâyenin akışını etkileyecektir. Mina adına seçim yapacaksınız.

Yūgen yurduna git

Sabaha kadar evinde bekle




kanıt | orendaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin