on dokuz

85 18 67
                                    

Cenazeden 1 hafta sonra

Alien, dans pratiklerin sonunda başlamasından mutluydu. Yurtta oturup tatil (!) yapmak ona iyi gelmemişti, kendini boğuluyor gibi hissediyordu. Eski hayatına dönmüş gibi hissetmek istiyordu, asla tam olarak dönemeyeceğini bilse de. Kayıplar vardı, gelecekte de belki olacaktı ama hayatlarına devam edebilmeleri gerekiyordu. Tüm gün üzüntü ile oturmak istemiyordu. Bir şeyler yapmak istiyordu, bir şeyler yapabilmek. Dans pratiklerine tekrardan başlayabileceğini duyduğundaysa, uzun süre sonra ilk defa kendini mutlu hissetmişti.

"Mutlu gözüküyorsun."

Pratik odasının dışında bekleyen Risus konuşunca Alien ona gülümsemeyi denedi.  Evet, mutluydu. Ne kadar olabilirse. Yine de Risus'un yüz ifadesi, mutluluğunu emmişti sanki.

"Her şey eski haline dönüyor gibi ve mutluyum. Yine şirkete gelmekten, yine herkesi görmekten. Erken kalkmak bile üzemedi beni."

"Keşke aynısını söyleyebilsem. Eskisine asla dönemeyeceğiz, özellikle bu kadar kişi aramızda yokken."

Alien ne derse desin Risus'un fikrini değiştiremeyeceğini biliyordu, iç çekti ve kafasıyla selam verip uzaklaştı. Risus yine dalmıştı zaten, Alien'ın geldiği gibi gitmesi umrunda olmamıştı pek. Garip diye düşündü Alien. Risus'un tüm neşesinin böyle emilmesi garip.

Kendi pratik odasına geldiğinde biraz geç kalmıştı, yine de buna kimse takılmadı ve hızlıca çalışmalara başladılar. Yaklaşık yarım saat boyunca ara vermeden koreografi pratiği yapmışlardı, aniden açılan kapı ile pratikleri kesilmişti. Kapıda duran Cheng bembeyazdı ve tüm vücudu gerilmişti, bir şeyler mırıldanıyordu. Elimiel hızlıca şarkıyı durdururken Alien Cheng'un yanına koştu.

"Ne oldu?"

"Ölmüşler, ikisi de. İkisi de. İkisi de. Nefes almıyorlardı, ne yapa-"

"Kimler ölmüş Cheng?"

"Ölmüşler, ikisi de. Öldüler. Onlar da-"

Alien karşısındaki bedeni omuzlarından tutup sarstı, onun titrediğini fark etmişti. Cheng'un gözleri onu bulduğunda tekrar etti sorusunu.

"Kimler ölmüş Cheng?"

"Mina Noona ve Vio Hyung, ölmüşler."

Yeni Seçim: Yaptığınız seçim gelecek tercihleri ve hikâyenin uzunluğunu etkileyecektir.

Mina'nın bakış açısı

Vio'nun bakış açısı

Cheng'un bakış açısı

kanıt | orendaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin