Kaza günü
Lian, hayatı boyunca bu kadar sıkıldığını hatırlamıyordu. Hera ve Jack ile yemeğe gelmeyi kabul etmemeliydi, üçüncü teker olacağını biliyordu. Herhangi biri daha olmasını diliyordu, herkese razıydı. Yeter ki şu ikilinin aşk dolu anlarından kurtulayım. Evren sanki onu duymuş gibi telefonuna mesaj bırakırken, Lian mutlulukla ve biraz heyecanla telefonu açtı.
Bomi: Hey, rahatsız ediyorum ama bir sorum var. Şirket işleri konusunda bilgin vardı, bugün şirkete kimse alınmıyormuş diye duydum. Sekreter de olmadığını söyledi, sadece güvenlik var Belle'in dediğine göre. Bir bilgin var mı?
Lian: Üzgünüm, hiçbir fikrim yok. Bir şey olmuştur ki kapalıdır, Mina'dan haber almak daha iyi olacak. Onunla konuştun mu?
Bomi: Görevlilere bir süre şirkette olmayacağını söylemiş, rahatsız etmek istemedim. Yarın gideceğim şirkete.
Lian: Beraber gidelim, merak ettim ne olduğunu. Yarın görüşürüz.
Bomi: Görüşürüz.
Lian telefonu kapattı ve masaya bıraktı. Tekrar üçüncü teker olmak zorunda olduğunu fark edince, derin bir nefes aldı. Burada sıkıntıdan patlayacaktı biraz daha kalırsa.
5 dakika kadar sonra, Hera çalan telefonu ile dikkatini yaklaşık 2 saat sonra Jack'ten ayırmıştı. Telefonu dinlerken gülümsemiş ve sessizce denilenleri onaylamıştı. Telefondaki kişiye görüşürüz dedikten sonra kapattı.
"Belle de buraya geliyor. Kendini alması için menajeri aramış ama araba bizim menajerde olduğu için onu bizim yanımıza bırakmayı teklif etmiş."
"Aslında yemek falan yedik, artık kalksak mı ne dersiniz? Yani yapacak başka bir şey yok- dersem yalan olur..."
Lian sıkıldığı için kaçma fırsatını kullanmayı denemişti ancak Hera'nın ölümcül bakışları ile sözünü yarıda değiştirmek zorunda kalmıştı. Şimdi çekmek zorunda olduğu 3 saatin tüm sıkıntısını yaşıyor, kafasını masaya vurmamak için kendini zor tutuyordu.
Yaklaşık 2 buçuk saat sonra -Lian yarım saat yanılmıştı- önce Belle sonra da diğerlerini yurda bırakması için Kintsugi'nin arabasına binmişlerdi. Yorulmuş olan Hera Jack'in omzuna yatmıştı. Lian camdan dışarıyı izlerken, Belle telefonuyla oynuyordu. Sessiz bir yolculuktu, huzurlu. Lian, yolun sonuna kadar böyle olmasını umuyordu. Tüm bu ayalleri arabanın aniden durması ile yıkılmıştı. Ne olduğunu görmek için biraz kalktı oturduğu yerden, yanında korkmuş Belle'i görünce onun elini kavradı.
"Bir sorun mu var?"
"Şuradaki, aniden arabanın önüne atladı ve-"
Menajerin sesi Lian'ın oturduğu taraftaki camın kırılması ile kesilmişti. Lian, daha ne olduğunu anlayamadan kafasına aldığı hasar ile bayılmıştı.
Yeni Seçim: Yapacağınız seçim öğreneceğiniz bilgileri ve hikâyenin uzunluğunu etkileyecektir.
Sea'nin bakış açısı
Mina'nın bakış açısı