on sekiz

140 23 78
                                    

Kazadan bir gün önce

Mina, şirketteki dosya işlerini halletmek için biraz geçe kalmış ve saat 9 gibi çıkmıştı şirketten. Çıkarken uğradığı böcek saldırısına hiç girmek istemiyordu. Ne ara şirketi böcek basmıştı ki? Yeniden ilaçlama vakti gelmiş olmalıydı. Sonraki gün için şirketin boş kalması en iyi olacaktı, ilaçlama şirketini arar ve konuşurdu. Güvenliğe haber vermek için telefonunu eline almıştı ki, geldiğini yeni gördüğü mesajla yüzünde gülümseme oluştu.

Sese: Bugün zor bir gün olmuş olabilir, yine de gülümsemeyi unutmayın!-Toplu

Bourgeon onun gibi bir üyeye sahip olduğu için şanslı, diye düşündü. Onların annesi gibiydi ve herkesi mutlu etmeyi biliyordu. Yüzünde oluşan gülümseme ile yolda yürümeye devam etti, dönmesi gereken yeri kaçırdığını fark etmemişti bile. Telefonu neden eline aldığı aklına gelince, tekrar unutmamak adına güvenliğin numarasını tuşladı.

Bayan Kang?

Bu saatte aradığım için özür dilerim ama yarın şirkete kimsenin girmemesini istiyorum. İçeriye kimseyi almayın, siz de girmeyin. Şirketten çıkarken- ah, lanet.

İyi misiniz Bayan Kang?

İyiyim, size birazdan döneceğim. İyi akşamlar.

Mina hızlıca telefonu kapattı çantasına attı. Aniden kırılan topuklusuna çevirdi gözlerini sonra. Yeni almıştı ayakkabıyı, pek bilinmeyen bir markanın da ama hoş duruyordu. Bir daha o markadan almamaya yemin etti, daha sonra da gerilen sinirlerini rahatlatmak için derin bir nefes aldı. İşe yaramamıştı, aksine dönmeyi unuttuğunu fark edip daha da sinirlenmişti.

"Kırık bir ayakkabı, uzamış bir yol ve böcekler tarafından istila edilmiş bir şirket. Tek eksik katilimiz. O da belirir şimdi."

Duvara tutunarak ayağındaki ayakkabıyı çıkarttı, bir yandan da sessizce söylenmeye devam ediyordu. Ayakkabının düzelmeyecek durumda olduğunu fark edince, içinden gelen küfürleri saydırmaya başladı. Taksi çağırmak en mantıklısı olacak gibiydi ama araba geçmeyen sokaklardan taksi geçmesi pek de mantıklı değildi.

"Bu durumda olmama sebep olan her faktöre lanet olsun. Daha ne olabilir merak ediyorum."

O anda ağzına kapatılan bez, dediklerinden pişman olmasına sebep olmuştu.

Yeni Seçim: Bu seçim öğreneceğiniz bilgileri etkileyecek.

Alien'ın bakış açısından

Cheng'un bakış açısından

kanıt | orendaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin