on iki

86 28 66
                                    

Darkmoon, elinde artık saymaktan ve taşımaktan yorulduğu poşetlerle alışverişten çıkarken, Aurora ve E-Cha almak istedikleri ama vazgeçtikleri elbise hakkında konuşuyorlardı. Darkmoon iç çekti ve yanındaki Rain'i dürttü.

"Çantamdan telefonumu verebilir misin?"

Rain hızlıca telefonu alıp Darkmoon'un eline verdi, Darkmoon ufak bir teşekkür etti ve telefonu açtı. Menajerin numarasını yazdı ve kulağına getiremediği ve kızların da duymasını istediği için hoparlöre aldı.

Alo?

Unnie, alışveriş merkezinin kapısındayız. Bizi almaya gelebilir misin?

Biraz beklemeniz lazım, bir yerlere oturun. Şuan arabam Illitich'in menajerinde, bazılarını alması gerektiğini söylemişti. Sanırım onun arabası bozulmuş. O dönünce sizi alacağım.

Tamamdır, teşekkürler.

Moon telefonu kapattı ve yanındakilere döndü. Aurora ve E-Cha kendi dünyalarında olsalar da Lenni ve Rain dinlemişti konuşmayı.

"Hadi gidelim, onlar bir şekilde fark eder."

Darkmoon'un dediği gibi, üslü biraz uzaklaştıktan sonra E-Cha ve Aurora peşlerinden koşarak gelmişti. Alışveriş merkezinin önündeki küçük kafeye oturup içecek bir şeyler sipariş ettiler. Bir süre sonra herkes telefonuna gömülmüştü. Aradan 1 saat geçmesine rağmen arabadan iz yoktu, Darkmoon tekrardan menajeri arayacakken Melody'nin kendisini araması ile telefonu açtı.

Alo? Melody, iyi misin? Sesin nefes nefese geliyor.

Be-Belle, o hastanede. Araba kazası, 3 kişi öldü... Gelmeniz lazım, hemen. Hem de hemen.

Ne?

Tekrar etmek istemiyorum, merkezdeki hastanede. Hemen gelin.

Melody telefonu kapatınca Darkmoon tepki veremeden duvara baktı. Duydukları inanılmaz geliyordu, üç ölü demişti Melody. 3 kişi, tek bir günde. Hızlıca ayağa kalktı.

"Biriniz hesabı ödesin, ben taksi bulmaya gidiyorum. Belle hastanede, bize ihtiyacı var."

Yeni Seçim

Lian'ın bakış açısı

Mira'nın bakış açısı

Mina'nın bakış açısı

kanıt | orendaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin