Melody, yurtta ne kadardır tek başına olduğunu bilmiyordu, bir süre önce saat saymayı bırakmış ve akşama güzel bir yemek hazırlamaya karar vermişti. Belle sabah yurttan çıkmış, geri dönmüş ancak yarım saat bile olmadan boğulmuş gibi hissettiğini söyleyerek yurttan çıkmıştı. Darkmoon, Aurora, E-Cha, Lenni ve Rain de alışveriş merkezine gitmişlerdi. Melody bir süre için yurtta hiç ses olmadığı için sevinse de üyelerini özlemeye başlamıştı bile.
Yaklaşık 2 saat içinde Melody et ve patates kızartmış, yanına büyük bir salata hazırlamış ve keki fırına vermişti. Memnuniyetle hazırladığı sofraya bakarken, tek eksik üyeleriydi. Üyelerinin de birazdan gelmesini umuyordu, telefonu açacağından emin oldu Darkmoon'u aramaya karar verdi. Bir-iki kez çaldıktan sonra telefon açılmıştı, Melody de farkına bile varmadan oynadığı tişörtünün uçlarını bırakmıştı.
Alo?
Selam Moon Unnie, alışveriş nasıl gidiyor diye sormak istemiştim.
İyi gidiyor, birazdan döneriz büyük ihtimalle. Chacha yine tutamadı kendini, 40 poşetle dönüyoruz.
Hepsini sana yükledi deme sakın.
Ne yazık ki... Neyse güzel liderim, ellerim dolu ve Chacha yine bir yerlere bakıyor. Evde görüşürüz!
Görüşürüz Unnie, dikkatli olun.
Melody telefonu kapattı, kendini rahatlamış hissediyordu. Üyelerinin çoğu iyiydi. Belle'i aramak istiyordu ama sıkmaktan korkuyordu. Sonuçta tüm gün baskı altında gibiydi, daha da baskı yapmak istemiyordu. Ama sadece yerini öğrense büyük bir sorun olmazdı, değil mi? Zaten çok çaldırmayacaktı, bir kez arayacak ve cevap vermezse saygı duyacaktı. Aynen öyle yapacaktı. Ezbere bildiği numarayı hızlıca tuşladı ve telefonu kulağına götürdü. Telefon açılınca mutlulukla gülümsedi.
Selam Belle, neredesin merak ettiğim için aramıştım.
Merhaba hanımefendi, sanırım telefon sahibinin yakınısınız. Bayan Ancelia Cherina Gisella Isabeau Ophélia Patiencé Roesia Dubois'in telefonu değil mi?
Evet. Siz kimsiniz?
Ben Seul karakolundan Jung Kangdae, Aaron diyebilirsiniz. Bayan Ancelia Cherina Gisella Isabeau Ophélia Patiencé Roesia Dubois bir araba kazası geçirdi.
Ne? O iyi mi? Nasıl bir kaza geçirmiş olabilir ki, arabada değildi.
Bayan Park Hera, Bay Wang Lie, Bay Jung Daehyun ve şoförlük yapan ancak kimliğini öğrenemediğimiz biriyle aynı araçtaymış. Araba yolda giderken aniden alev almış. Bayan Ancelia Cherina Gisella Isabeau Ophélia Patiencé Roesia Dubois şuan hastanede tedavi görüyor. Geri kalan yolcular ve şöför ne yazık zamanında kurtarılamadı.
Yeni Seçim: Yapacağınız seçim öğreneceğiniz bilgileri ve hikâyenin uzunluğunu etkileyecektir.
Mina'nın bakış açısından
Darkmoon'un bakış açısından