Cenazeden bir hafta sonra
"Bu şüpheli bir durum. Cesetleri nasıl buldu? Mina'nın odasına çok az kişi gidiyordu."
"Vio neden oradaysa o da o yüzden oradadır. Çocuk sarsılmış, üstüne gitmeyin."
"Olaylar esnasında olduğu yerleri kanıtlayamıyor. Bu da mı şüpheli değil?"
"Mira'nın öldüğü gece yurdundaymış, kaçsa bir şekilde anlaşılırdı. Ondan şüphelenmek yerine biraz insani davran ve ona yardımcı ol. Kolay şeyler atlatmadı."
"Farkındayım ama bu onun ne kadar şüpheli olduğu gerçeğini değiştirmez. Ona yakın olmak istiyorsan sen bilirsin ama benim hayatım önemli."
"Sana inanamıyorum... Bunda birlikteyiz sanmıştım, insanlara yardımcı olmamız gerek sanmıştım. Bencillik yapıyorsun."
"Senin gibi ilgiye muhtaç değilim en azından."
"Ne dedin?"
"Senin gibi ilgiye muhtaç değilim en azından dedim. Neden böyle davrandığını anlamıyor muyum sence? Herkese yüce gönüllüymüş gibi görünüp ilgi ve sevgilerini çekiyorsun. Kim bilir, belki de insanlar katıl olmadığını sansınlar diye yapıyorsundur. Tüm o insanları ilgi için mi öldürdün yoksa?"
"Yeter-"
"İlgiye muhtaçsın. Bu nedenle olmadığın biri gibi davranıyorsun. Nasıl biri olduğunu çok iyi bili-"
"Yeter dedim!"
"Beni o kadar kolay susturamazsın, özellikle bana bencil dedikten sonra. Belki de asıl bencil sensin, ilgi için başka insanların üzüntülerini kullanan bir kendini beğenmiş. Cidden, inanıl-"
"Bu... Bunlar olmamalıydı. Hepsi senin suçun!"