GİRİŞ / Rezil Herif Kim Taehyung

733 29 4
                                    

Şiddetli hazlar, şiddetle son bulur

Ne zaman başladı, nasıl oldu, ilk hangi an ona aşık oldum bilmiyorum. Ama artık bildiğim bir şey varsa bu aşkın beni mahvettiğidir. Kimseye anlatamadığım acımın beni boğmaması için yazmaya başlıyorum artık. Çığlıklarımı yazacağım buraya, acılarımı ve aşkımı yazacağım. Ne zaman olduğunu tam olarak bilmediğim bir vakitte ansızın bırakıverdim kendimi onun sularına ve ne zaman oldu bilinmez canım bile değersiz oldu dudaklarının arasında. 

Sevgim büyüdü, büyüdü ve bir çığ gibi yığıldı omuzlarıma. Taşıyamıyor, anlatamıyorum. Ama en azından yazmalıyım dedim kendi kendime. En azından yazmalı ve atmalıyım bir bir yüklerimi. Yüzüne söylemediğim ne varsa buraya yazmalı ve rahatlamalıyım.

Kim Taehyung benim yıllardır sessizce aşık olduğum adam. Kalbimi yakan, kavuran beni diri diri yakan o adam. Uzanmaz elleri hiç ellerime. Ayarsız bir heriftir biraz. Çokça dengesiz. Kadın erkek ayırt etmez gönlünce eğlenir herkesle. Eşcinselliğin en büyük suç olduğu bu ülkede kim Taehyung'un Eşcinselliği bile sırıtmaz hiç. İbne demezler mesela ona. "ağzının tadını bilir" denir, "çapkın serseri" denir, "keyfine düşkün" denir. Ama asla bize dendiği gibi ibne denmez, aşağılanmaz hor görülmez.

Zeki heriftir bu Kim Taehyung; herkesi parmağında oynatır görürüm. Sinsi bir şeytandır ruhu, kurnaz bir tilkidir bakışları, onun aklındaki tilkilerin kuyrukları birine değmez. hesapçıdır, gözlemcidir ve çıkarcıdır.

 Huysuzdur, biraz terstir. Kim Taehyung umursamaz görünür ancak rekabet onun kanını kaynatır, fitilini ateşler. Hırslıdır. Ama hiç aptal değildir. Boş hırslarda boğulmaz Kim Taehyung. İstediğini alma konusunda da çok başarılıdır.  isteyipte elinden kaçan görülmemiştir hiç.

Yalancıdır Kim Taehyung kimse bilmez ama ben görürüm o hep yalan söyler.
Yalan  söylemeyi de sever. art arda sıralarken yalanlarını hiç kızarmaz. Utanmaz bir heriftir de zaten. Güvenilmezdir. Zengindir ama paranın kaynağı pek bilinmez. İnsanları kullanmaktan da hiç çekinmez.

Kim Taehyung, her şeyin toplamında rezil herifin tekidir. Neden böylesi bir herife aşık oldun deseler herhalde tam bir yanıt veremem.
"Gözlerinde şefkati gördüm, o aslında iyi biri ama şartlar onu kötü yapmış" safsatalarına hiç girmem. Kötü olan kötüdür benim için şartlar kimseyi kötüleştiremez.

Lakin, bir gece yarısı çalıştığım marketten eve dönerken ara sokaktan bir bağırış duydum. Adımlarım merakla o ara sokağa giderken gördüm onu. Bu izbe ara sokakta onun gibi  biri ne arar bilmem bilemedim de zaten.

sokağın köşesine sindim ve bekledim. O ünlü Kim Taehyung, üstü başı pespaye, bir kavgadan çıkmış gibi öfkeli bağırıyor boş sokağa. Yakalarını çekiştiriyor, boğazını çiziyor elleri, nefes nefese adımlıyor sokakta, boğazındaki ellerinin şimdiki durağı o kara kıvırcık tutamları. 

Neye kızdı bu kadar bilmem.
Elleri titriyor, hızlı hızlı soluklanıyor ama sakinleşemiyor bir türlü.
okuldaki halinden oldukça farklı bir Kim Taehyung bu. Duramıyor yerinde sağa sola tekme atıyor çöp torbalarına vuruyor.
En sonunda büyük bir çığlıkla tekmeledi çöp konteynerini.
Devrilen çöp konteynerinin altından ölü bir kedi çıkıverdi.

 
Partileri kan, yüzü yara bere, kuyruğu kesik, karnında açık bir yara ve sinekler konmuş üstüne. Kurtlar birikmiş, böcekler üşüşmüş. Kokmuş birazda belki çöp kokusu belki ölü bedeninin kokusu bilemem.
Hırsı söndü bir an nefesleri yavaşladı gözleri büyüdü. çöküverdi başına kedinin.

Titrek parmakları ilk önce patilerine değdi. Sonra yaralı yüzünü yavaşça okşadı. Bir hıçkırık koptu ağzından. Sanki az önce bağıran o değilmiş gibi eliyle tuttu ağzını. Ah o güzel elleri..
Ağladı başında bir süre sevdi her yerini, yaralı yüzünde gezindi parmakları, kesik kuyruğunu, açık kurtlu yarasını okşadı. Hiç tiksinmedi. O ağır kokusunu duymadı hiç. Kucakladı kediyi.
Sanki çok sevdiği bir insandı kollarındaki, sanki bir bebekti, öyle dikkatli öyle  sıkı sıkı sardı kediyi. Üşür sandı herhalde bilinçsiz gibiydi zaten biraz.

Dear Liar / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin