Nakonec si beru Kájinu radu k srdci a když vidím Vivianu, jak sama plave ven, plavu za ní.
"Mám otázku" začnu jakmile k ní doplavu. Ona se na mě s úsměvem otočí.
"Napadlomějesltibysněkamnezašlavečer" vyhrknu rychle doufajíc, že mě slyšela.
"Cože?" nechápavě nakrčí obočí.
"Napadlo mě, jestli bys někam nezašla večer. Že bychom se šli projít po Olomouci, jen my dva" zopakuju to, co jsem říkal předtím.
"Zveš mě na rande?"
"Pokud se tomu tak říká, tak jo, zvu tě na rande" pokrčím s úsměvem rameny a čekám na její reakci.
"Tak jo" usměje se na mě a otočí se ke skupince, která se k nám připojí.
Všichni se mezi sebou baví, dělají bordel a já furt musím myslet na večer a na to, kam všude ji vezmu.
"Brácho víš, že pokud se ji něco stane, tak tě zabiju" vyruší mě Tokáč z přemýšlení.
"Nikdy nedovolím, aby se ji něco stalo jasný? Věř mi" slíbím mu. Myslím to vážně.
"Hlavně se vraťte dřív než za úsvitu jo? Ať s ní máš jakýkoliv plány, není na to zvyklá."
"Neboj se, budu ji strážit jako oko v hlavě." Právě jsem dostal jakýsi druh povolení trávit víc času s jeho sestrou a já toho hodlám patřičně využít.
.
"Já nevím Dominiku, moc se mi to nezdá" říká mi, když ji vedu náměstím, kde se koná nějaká velká letní párty. Vidím to poprvé, ale rozhodně se tu na chvíli zdržíme.
"Věř mi jo? Nic se ti nestane" uklidňuju ji.
Hlouček tančících lidí nás polkne a my tak stojíme v jádru samotného dění.
"Nemůžete tu jen tak stát prdelky, tančete" volá na náš nějaká bruneta, která vypadá, že toho má už dost popito.
"Slyšíš, máme tancovat" zasměje se. Nestihnu nic říct, ona se zády přitiskne ke mě a začne hýbat boky. Do prdele.
Nakonec nemusím být ani opilej, abych si to užil. Tancuju naprosto střízlivej na písničky, který ani neznám a jsem šťastnej. A to protože jsem s ní.
"Hej vy dva, nechcete jít k nám? Jdeme na párty k jednomu kámošovi, je to kousek" přijde k nám znova ta bruneta. Nemusím si to dvakrát rozmýšlet, přikyvuju.
"Tak pojďte. Jo a jmenuju se Sára. Ty seš Dominik ale tebe neznám" říká s úsměvem, když nás vede k partě.
"Já jsem Viviana." Sára se ji hodí okolo krku, něco ji pošeptá a zase ji pouští. Nejpsíš se nedozvím, co ji bruneta řekla, ale muselo to být něco hezkýho, protože Viviana se uculí, přičemž ji nepatrně zrudnou tváře.
"A kurva, to je Nik Tendo" říká jeden z nich jakmile dorazíme k nim.
"Ne, s náma je to jen Dominik. Chovejte se slušně. Jdem" Přijde mi, že Sára jim tady tak trošku šéfuje.
Po cestě se nějak začneme všichni bavit. Skupinkou koluje vodka a já si z ní loknu jen jednou. Viviana ji pokaždé s úsměvem pošle blonďákovi vedle ní.
Musím uznat, že už jsem zapomněl, jaky jsou tyhle párty u někoho doma. Hned u vstupu dostaneme kelímky a několik zářivých náramků. Viviana si je dá do sebe a spojí je jako pásek. Já si je připnu okolo krku.
Než se stihnu vzpamatovat, už mě tahá na zahradu, odkud se ozývá největší rámus. Mou ruku pouští a zmizí mi v hloučku tančících lidí. Chvíli ji nemůžu najít, ale nakonec ji vidím. Hýbe se do rytmu písničky a usmívá se na mě. Protlačím se k ní, načež si ji přitahuju k sobě. Nepotřebuju, aby mi ji tady nějaký hovado přebralo. Ona je moje.
Zpátky se vracíme přes náměstí, kde už není ani noha. Aby ne, když jsou čtyři hodiny ráno.
"Tak jaký to bylo?" ptám se vesele. Ona se zastaví. Její obličej zdobí krásnej úsměv.
"Byl to nejlepší den mého života" vypískne nadšeně.
"Děkuju Dome, že si mi to ukázal" přejde ke mě blíž a svoje ruce položí na moje ramena. Já ty svoje nechám na jejich bocích.
"Tohle je teprve začátek a teď už vážně pojď. Tomáš tě chce mít před svítáním na pokoji."
Nechtělo se mi od ní odcházet. Vím, že ji za pár hodin uvidím znovu, ale nejradši bych vyhnal Karla k Tomášovi a byl s ní.
"Ještě jednou ti děkuju, bylo to úžasné" šeptá, když stojíme v chodbě.
"Já jsem si to taky užil, seš skvělej společník na párty."
"Nikdy jsem na žádné předtím nebyla" brání se dotčeně, čemuž se zasměju a přistoupím k ní blíž.
"Dobrou noc Vivi" šeptnu, nakloním se a dám ji pusu na čelo. Jsi na ni moc hrr.
"Dobrou Dome." Jsem příjemně překvapenej, když dostanu pusu na čelist.
Čekám, než zaleze do pokoje a taky v klidu zalezu. Bylo to úžasný. Díky ní jsem zjistil, že se dokážu bavit i bez alkoholu a trávy.
Jsem z toho všeho tančení, křičení a chození tak moc unavenej, že sebou plácnu na postel a okamžitě usínám.
ČTEŠ
Zimou Políbená/ FF Nik Tendo
FanfictionByla moje všechno. Byla důvod, proč jsem každé ráno vstával s úsměvem. Věděl jsem, že leží vedle mě. Byla moje světlo, moje naděje, moje štěští a radost. Miloval jsem ji. Miloval jsem ji tak, jako nikdy nikoho. Jenže to bylo všechno moc nádherný...