13.

2.1K 109 11
                                    

Furt jsem trochu zaskočený tím, co se stalo na Halloween Vivi.

Vánoce jsme všichni byli spolu, Silvestr taky a já cítím, že tu holku miluju víc a víc.

"Tohle léto bychom mohli jet na vodu" navrhne Tomáš do ticha, čímž mě vyruší z přemýšlení.

Pootočím k němu zvědavě hlavu.

"Léto je ještě daleko. Navrhni, co budeme dělat v nadcházející jaro" ozve se Vivi vedle mě.

Poslední dobou se mi zdá ještě bledší než normálně. Celou zimu se zdržovala převážně doma, nebo někde pryč.

Sralo mě to, ale nechtěl jsem se s ní hádat. Věřím ji. Vím, že kdyby mohla, řekla by kam jede.

"No kluci tam mají nějaký koncerty a nás zbytek bude pracovat na nových věcech" řekne Tomáš s pohledem upřeným do svého počítače.

"Fajn, jo dobře. Budete mě a Vivi k něčemu potřebovat? Půjdeme se projít" s tímto vstanu a natáhnu ruce k dívce. Ta se s úsměvem chytne a taky vstane. 

"Klidně jděte."

Na nic dalšího nečekám, jdu do pokoje pro mikiny. Jednu podám Vivi a tu druhou si obleču. 

"A kam půjdeme?" ptá se, když jdeme ruku v ruce po schodech. 

"To je jedno, hlavně že budeme spolu" pokrčím rameny, načež si ji k sobě přitáhnu, abych ji mohl políbit do vlasů. 

"Říkal jsi, že kluci jdou ještě dneska do studia" řekne najednou.

"Jo jdou, ale já ne protože mám všechno hotový."

"Takže máme byt pro sebe hm?" nepatrně kmitne obočím a mně konečně dojde, jak to myslí. 

Zastavím se, stoupnu si před ní a svoje ruce ji položím na boky. 

"Zdá se mi to nebo mě tady svádíš k nějaké nekalosti?" pozvednu pobaveně obočí. Vivi nevinně pokrčí rameny, načež svůj pohled sklopí stydlivě dolů. 

"K ničemu tě nesvádím, jen už pojďme domů" řekne najednou a než stihnu cokoliv říct, tahá mě přes park domů, kde opravdu nikdo není. 

"Zlato počkej, musíme se aspoň vyzout, tvůj brácha by nás zabil kdybychom tady našlapali" říkám mezitím, co se mě snaží dostat z mikiny. Nesouhlasně zamrčí, skopne skopne svoje tenisky a už mě tahá do pokoje, kde mě donutí se posadit. 

Nebráním se, ostatně proč bych měl. Tohle se mi zamlouvá. 

"Můžu? "zeptá se s rukou na mém pásku. 

Musíš

"Můžeš cokoliv" zašeptám. Jsem nadrženej a plnej očekávání, co chce dělat. 

Viviana mi stáhne kalhoty a když se mně dotkne, prudce se nadechnu. Tohle nezvládnu. 

.

"Vypadáš spokojeně" prohodí Tokáč mým směrem. Já k němu s úsměvem otočím hlavu. 

Tvoje sestra mi před třema hodinama vykouřila. To proto je mi tak skvěle. 

"Šuká ti sestru, tak se mu nediv" řekne Zoot s naprostým klidem a Viviana, která zrovna pije, se zakucká. Jemně ji poplácám po zádech. 

Když zjistíme, že nic normálního v televizi nedávají, sebereme se a jdeme se dívat do mého pokoje na náš rozdívaný seriál. 

Pohodlně se položím na záda s jednou rukou za hlavou a tu druhou položím Vivi okolo pasu. Ta si lehne na mě tak, aby viděla. 

"Miluju tě víš to?" špitne, přičemž zvedne hlavu, aby se na mě mohla podívat. 

"Já miluju tebe lásko" usměju se na ní. Nepatrně se nakloním, abych ji mohl dát malou pusu. 

Ona zase položí hlavu a víc se ke mně přitulí. 

"Měl bych ti to oplatit."

"Cože?" nechápe. 

Neodpovím ji, přetočím ji pod sebe. 

Zimou Políbená/ FF Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat