Nemohla jsem uvěřit tomu že mě opět ponížili. Nevím co jsem udělala tak strašného ale zkusím mamku přemluvit aby mě dala na jinou školu tohle už asi nezvládnu. Bude těžké opustit Stacy ale ta má Seba a mě už nepotřebuje.
Bloudila jsem sama po tmě v Londýně a jediné co mi pomáhalo trochu orientovat byli pouliční lampy. Londýn sem znala jen asi 2roky. Přistěhovali jsem se kvůli mámině práci,ale i tak sem neznala každý kout.
Procházela jsem kolem parku ale jelikož byla tma raději sem šla kolem silnice . Bolely mě mé milované nožičky a tak jsem si sundala boty abych jim trochu ulevila. Domu jsem to měla asi 45 minut což se dá .
Zbývalo mi asi patnáct minut,když vtom jsem měla divný pocit že mě někdo sleduje. "Kdybych si aspoň sebou vzala mobil" Přidala jsem do kroku ale najednou předemnou na chodníku stálo černé auto.
Zamrzla jsem na místě a nevěděla co dál. Moje tělo chtělo utíkat domu a rychle na tenhle den zapomenout,ale moje nohy vypověděli službu a prostě nešel udělat ani malinkatej krůček.
Než sem se nadála stál předemnou muž asi kolem čtyřiceti a byl hnusnej a oplzlej. "Copak tu dělá holčička sama takhle v noci? " Byla jsem na plese a teď když mě omluvíte čeká na mě mamka. " Muž si olízl rty a přistoupil ke mě blíž . Měla jsem příšerný strach. Přece mě tady neznásilní takový debil...
Udělala jsem krok zpátky ale bylo mi to úplně k ničemu muž mě chytil za ruku a chtěl mě nacpat do jeho auto. Snažila jsem se bránit ale měl větší sílu.
Už mě tam skoro dal dokud jsem ne uslyšel kroky které se k nám blížili. Viděla jsem jen stíny ale věděla jsem moc dobře že je jich pět. "Panebože doufám že to nepatří k němu to bych raději na místě umřela.
ČTEŠ
Ples (prom)
FanfictionDanny je dívka která nemá přátelé . jediné co má je její kamarádka Stacy . Když půjde po plese domu stane se jí opravdu zlý večer ....