4 - Štěstí

12 2 0
                                    

Víkend utekl jako voda a já byla nucena jít opět do školy. Vůbec jsem se tam netěšila potom všem co se stalo na plese,ale přece jen nejsem malá holka a měla bych se naučit začít bránit.

Co se týče Nialla a ostatních kluků tak ty jsem už neviděla,vlastně ani nebylo kde když jsem celý víkend byla doma . Neměla jsem náladu chodit potom všem ještě ven. Stacy už odjela na prázdniny se Sebem někam "sakra měla bych si to pamatovat vždyť mi to říkala když se šla rozloučit v sobotu. To jsem teda kamarádka.

Raději jsem vstala a šla do koupelny si udělat ranní hygienu . Potom následovalo jen vybrat nějaké oblečení. Nechápu proč musím do školy vždyť se stejně už neučíme jen koukáme na filmy.

Nakonec sem vybrala jen kraťasy a bílé tílko. Vzala jsem si malý batůžek kde jsem měla blok nějaké tužky, klíče a mobil se sluchátky. Sešla jsem dolu rodiče opět nebyli doma. Jediné co jsem našla byl lísteček se vzkazem.

Dobré ráno zlatíčko, dej si snídani a odpočívej do školy nemusíš si omluvena,známky stejně máš uzavřené. Navíc máme pro tebe překvapení. Pusu máma s tátou.

Dala jsem si snídani a pak kempovala na gauči u telky s popcornem. Vážně mám nejlepší rodiče na světě když můžu zůstat doma a nemusím do toho ústavu kde bych byla akorát středem pozornosti jako vždycky.

K obědu jsem udělala lazaně a nechala to rodičům v troubě. Uslyšela jsem klíče což je divné jelikož rodiče většinou chodí domu až tak v pět a teď jsou čtyři.

Ahoj zlato tak jsem doma a než se začneš ptat proč tak brzo tak to proto aby jsi stihla své překvapení.

Překvapení ?? Ale jaký? Žádná speciální událost není. To víme Danny ale je konec školy a víme že si to zasloužíš po tom všem.

Mamka mi dala do ruky obálku a čekala až ji otevřu. Že by mi dali peníze abych si šla něco koupit? Tak už to otevři dcerko nebo tu vystojíme s maminkou důlek.

No dobře tati. Když sem otevírala obálku jako bych se bála že na mě vyskočí klaun a začne mě mlátit nafukovacíma balonkama. Rodiče si zacpali uši tak co by si pak člověk měl myslet?. Panebože já půjdu na koncert 1D . Nemůžu tomu uvěřit. Už chapu proč měli zacpané uši.

Ples (prom)Kde žijí příběhy. Začni objevovat