10 jeho pohled

10 3 0
                                    

Koncert byl úžasnej věděla jsem že mě pozná ale tak rychle to jsem teda nevěděla. A když zazpíval přímo ten text mě podlamovali se mi kolena a v břiše jsem měla snad tisíc motýlku. Raději jsem sklopila zrak ,jelikož jsem byla rudá jak rajče.  Měla jsem v ruce zrovna mobil a vše si natáčela hlavně tuhle píseň byla má oblíbená. Takže bylo vidět i to jak na mě kývl hlavou.

Ale taky jsem spozorovala závistivě oči blondýny která na mě koukala jak kdyby mě svým pohledem chtěla zabít. A to nežertuju. S oči jí létali blesky jak kdyby byla wolwereen.(nevím jak se to píše)

Kluci dozpívali poslední slova Best song ever a šly pryc s pódia ... Ostatní fanynky odešli z arény pryč a nás pět čekalo dokud nás někdo neodvede za klukama. Když pro nás přišel securitak jmenem Tom odvedl nás do šatny kluků. Ale stim že každá máme pět minut a půjdeme jednotlivě. A rok kvůli tomu že už bylo dost pozdě a tak kluci chtěli aby jsme šli jednotlivě. No aspoň snima budu sama a ne s barbinama celou hodinu.

Po dlouhé půl hodině co jsem si pořád přehrávala video s koncertu vyšla ze dveří Barbie. "Pokud si myslíš že Niallek kývl zrovna na tebe tak se šeredně pleteš protože on bude můj. Ukázala mi svůj mobil kde jí dává Niall pusu na tvář a ona se usmívá jak kráva . " No doufám že sis polibek užila jelikož žádnej jinej nedostaneš. Blondýna odkráčela s nafouklejma tvářema a nezapomněla u toho kroutit zadkem. Aby sis náhodou nezlomila nohu Barbie.

Ples (prom)Kde žijí příběhy. Začni objevovat