Takže Nialle Jamesi Horane co mi na sebe povíš? "No vlastně sem se tě chtěl zeptat na to sami ale dobře.
Takže mé jméno znáš kde bydlím a věk určitě taky. To že jsem byl v x-factoru taky. Jediný co ti na sebe prozradím je že mám hrůzu z ptáků. Mam staršího bráchu a synovce. Co se týče vztahu tak jsem měl jen jeden ale pěkně sem naletěl. "Nemusíš mi to říkat Ní . V pohodě Dý .. víš byla super holka do té doby než sem začal být slavnej byli jsme spolu 2 roky pak se strašně změnila.
Žárlila na fanynky nemohl jsem být v blízkosti jiné dívky vždycky stoho udělala drama a vše mi vyčetla. Úplně všechno. "To mě mrzí Ni nezasloužila si tě. "Jo ani nevíš jak sem rád že už spolu nejsme. A teď mi na sebe něco praskni ty.
No mám ráda červenou .. jsem vaše fanynka ale v určité míře. Mám oba rodiče a kamarádku Stacy . Chodím na střední ale už se těším až tam nebudu. Táta dělá v jedné firmě šéfa oddělení a Mamka je lékařka .
Paní mluvíš jak kdyby jsi dělala pohovor na vysokou. "Nesměj se mi, nejsem zvyklá někomu sdělovat svůj životní příběh. "Já vím omlouvám se.
Vis od té doby co jste mě zachránili před tím debilem mám pocit že mě někdo sleduje.Nevím jestli je to pravda ale vždy před naším domem stojí to samé auto a já mám strach.
"Neboj Dý já tě ochráním nic se ti nestane věř mi. "Věřím ti Ní . "To jsem rád. "Pojd půjdeme už se začíná ochlazovat dobre?
Pobalili jsme všechny věci papíry naházeli zpět do košíku a šli ruku v ruce zpět k autu.
ČTEŠ
Ples (prom)
FanfictionDanny je dívka která nemá přátelé . jediné co má je její kamarádka Stacy . Když půjde po plese domu stane se jí opravdu zlý večer ....