20 Koncert 1D

4 2 0
                                    

Když se celá aréna naplnila lidmi nemohla jsem uvěřit jak můžou kluci zvládat takový tlak .. jak můžou vystupovat třeba každý den v jiné zemi když maji třeba jen pár hodin spánku? Do toho zkoušky ,autogramiády a různé rozhovory? A přesto dokážou udělat tak úžasnou dvouhodinou show která nejde smazat s pamětí. Jedním slovem dokonalost.

Kluci po koncertu byli úplně hotový a čekal je ještě rozhovor a pak mají pár dní volna. No a jelikož mám prázdniny tak pojedu snima ještě na pár koncertů. Já vím jsem strašná ale Stacy přijede skoro až na konci prázdnin a sama bych se doma zbláznila.

Byli jste úžasný kluci .. "my víme naše hvězdo. Víš Hazzo nejsi tady jediná hvězda a tím sem ho tak zaskočila že na mě jen vyplázl jazyk a dloubl mě do žeber. "Kluci nechci vám do toho kecat ale za hodinu máte ještě rozhovor tak se mazejte skrášlit a šup do auta , Dý pokud chceš můžeš jít snami ale nejdřív to napiš rodičům. "Dobře díky Paule.

Rodiče byli spokojeni že hned nebudu doma takže sem se rozhodla že teda pojedu s klukama. Nasedli jsme do auta a jeli do show James Gordona.

Než jsme vystoupili s auta tak mě Niall zastavil. " Víš Dý chtěl jsem se tě na něco zeptat ale nějak nebyl čas ne že by teďka byl ale už to v sobě dlouho neudržím. " S úsměvem jsme kývla hlavou na náznak že má pokračovat. "Já vím že se dlouho neznáme ale mám tě rád strašně moc rád a chtěl bych vědět jestli by jsi byla moje princezna.

Panebože já budu chodit se samotným Niallem Horanem? Panebože nemůžu tomu uvěřit. "Jistě Ní budu tvoje princezna.

Doufám že se vám příběh líbil a uvidíme se u další kapitoly. Vaše M.

Ples (prom)Kde žijí příběhy. Začni objevovat