5 -Niall

12 3 0
                                    

Koncert je dneska večer a pokud se ptáte s kym jdu tak sama ale nevadí mi to. Začíná to v sedm večer a je... sakra už je pět? To abych se šla chystat taťka mi slíbil že mě odveze před arénu a pak mě i vyzvedne.

Dala jsem si sprchu umyla jsem se čokoládovým sprcháčem do vlasů v masírovala svůj oblíbený kopřivový šampon a vše pořádně opláchla. Omotala jsem kolem sebe ručník vlasy dala do turbanu a šla si najít oblečení které si vezmu.

Nakonec jsem si vzala šaty v modré barvě a k tomu balerínky přece jen tam bude vedro a budu skákat jak smyslu zbavená, takže bylo jasný že by mě s nějakých jehel boleli nohy.

Už jsem byla téměř hotová chyběli už jen doplňky . Hodinky , náramek 1D , stříbrnej řetízek se čtyřlístkem a malé psaníčko kam sem dala svůj mobil,klíče,peněženku a listek na koncert.

Neskutečně ti to sluší zlatíčko. Děkuji mami ale není to moc přece jen je to koncert a ne nějaká nóbl akce. Neboj Danny vypadáš skvěle. Teď běž a užij si to ano? Děkuji mami. Rozloučila jsem se s mamkou a šla za tátou ven kde na mě čekal v autě.

Před arénou mě táta vyhodil do slovo z auta se slovy "pořádně to rozjeď holka" a než jsem se stačila vzpamatovat byl pryč. Před arénou bylo tisíce fanynek které zpívaly písničky od kluků . Ale já si nešla stoupnout do fronty,jelikož sem měla VIP vstupenku což znamená že mě čeká meat&great .

Ples (prom)Kde žijí příběhy. Začni objevovat