Zapla jsem noťas abych si tam přetáhla nějaké fotky a videa . Potom sem si chtěla udělat popcorn a jen se utápět v seriálech kde nemusím myslet na svůj nudnej život. Bohužel když Stacy odjela zůstala jsem tu sama nikoho jiného jsem neměla. Teda krom kluků ale pochybuju že by na mě měli čas. Zábrana do seriálu mě vyrušil zvuk mobilu který mi oznamoval novou zprávu.
Ahoj krásko nechceš něco podniknout?
Wau .. no jasně že chci, kdo by nechtěl? Nejdřív jsem si dala na čas aby to nevypadalo že se nudím takže sem odepsala až za pět minut... Mužem , v kolik a kde? Na odpověď jsem nemusela čekat dlouho jelikož přišla okamžitě. Za dvacet minut tě vyzvednu. Tak moment já myslela že půjdou i kluci a ne jen já a Niall ♥️.
Zaklapla sem notebook rychlostí blesku a šla hodit rychlou sprchu ... Po sprše jsem si vzala kraťasy a tílko na hlavu sem si nasadila brýle proti sluníčku. No a jelikož se nemaluju tak sem jen čekala až přijede Niall.
Když sem zaslechla auto jak parkuje u chodníku popadla sem mobil a peněženku a vyběhla ze dveří. Niall stál opřenej o svýho rager rovera. Nemohla jsem se na něj přestat vynadivat,dokonce i me nohy vypověděli službu stáli a nechtěli se vůbec hnout.
Když sem k němu došla krátce mě obejmul nasedli jsem do auta a jeli pryč. Kam vlastně jedeme? "Víš já si myslel že bude lepší když budem sami myslím to tak aby nás neotravovali fanoušci a nebo paparazzi. Jasný to bude super.
ČTEŠ
Ples (prom)
FanfictionDanny je dívka která nemá přátelé . jediné co má je její kamarádka Stacy . Když půjde po plese domu stane se jí opravdu zlý večer ....