18 překvapení

4 2 0
                                    

V životě už nebudu koukat z okna na auto které mě pronásleduje. Nebudu vám lhát nespala jsem skoro celou noc . Zrcadlům jsem se raději vyhejbala obloukem jelikož by mohlo klidně i prasknout. No a jelikož nejsem zvyklá na sebe patlat make-up dala jsem si jen korektor aby to zakrylo mě kruhy a trošku make-upu abych se neblejskala.

No a jelikož bylo půl desáté rychle jsem na sebe hodila spodní prádlo a lehké modré šatičky a šla do kuchyně.

"Kampak nám jde slečna tak vystrojena? "Víš mami já jdu ven s Niallem tak nevím kdy přijdu ale určitě vám během dne napíšu aby jste neměli strach. "No to napíšeš . "Tati nejsem malá je mi skoro 18 za chvilku budu maturovat . "Pro mě si pořád malá princezna.

Chvilku se ještě bavíme s tátou do té doby než uslyším troubení auta. Dám tátovi rychlou pusu na tvář a mizim dřív než mi stačil říct ahoj.

Zavřela jsem vchodové dveře a šla s nejistým krokem za Niallem do auta ... Ahoj Ní " ahoj Dý " a my jsme vzduch nebo co? Ozve se uraženě Liam .. promiň Daddy ... Všechny obejmu a Sednu si na místo spolujezdce vedle Nialla ..

Kam vlastně jedeme? No víš máme jeste dneska jeden koncert a ty snama jedeš na zkoušku pak mužem zajít na oběd. Pak bohužel musíme zpátky do haly jelikož ve 4 začíná koncert a než něco řekneš zůstaneš tam snama zařídili jsem ti VIP ale stim že budeš moc všude volně chodit.

Děkuju kluci strašně moc. " To nestojí za řeč ... Usmeju se na Harryho a dál koukám z okynka a nebo si povídáme.

Během patnácti minut jsme před halou a jelikož fanynky už čekali ve frontách jak kdyby tam dávali každého z kluků pusu jak v libacim stanku, museli jsme zajet k zadnímu vchodu.

Ahoj Paule tohle je Danny naše kamarádka. "Těší mě Paule. " Mě těší víc tady máš VIP vstupenku dej si na krk a nesundavej ji bez ty by tě mohli vyhodit. " Přikývnu hlavou jako že rozumím a jdeme do vnitř do haly.

Ples (prom)Kde žijí příběhy. Začni objevovat