8 koncert II

11 2 0
                                    

Šla jsem přesně tam kam mi řekl že mám jít ještě že ty securitaky mají jinak bych se tu určitě ztratila.

Byl tu strašný chaos všude běhali různí lidí. Buď donášeli jídlo a pití a nebo oblečení. Každý měl v uchu sluchátko hlavně ochranka a nebo měli vysílačky aby věděli kdo kde je. Prostě chaos všude.

Přišla jsem k holkám které se bavili o Klukách ale mě nevěnovali pozornost. Když jsem si je pořádně prohlédla vypadali jak barbie samej makeup výstřihy až na zem a ke všemu sukně nebo krátké kraťasy,které nemuseli mít vůbec na sobě,jelikož jim bylo vidět i tam kam slunce nedosvítí.

Nakonec meat&great bude až po koncertě které bude trvat hodinu ale mě to nějak nevadilo napsala jsem tátovi SMS že až bude po koncertě a setkání s kluky že mu napíšu . Ochranka nás dovedla do přední řady haly a šly jsem pustit ostatní holky.

Připadala jsem si jak v kleci bylo to jako akvárko které bylo označeno tak aby se sem jiny fanoušek nedostal. Ohraničené nějakým plotem nebo co to bylo.

Když jsem slyšela křičet všechny ty holky připadala jsem si jak v blázinci. Ano jsem fanoušek taky ale s mírou a ne abych je sledovala jak nějaká stíhačka každou minutu i na záchodě. Když se konečně hala zaplnila fanoušky různých věkových kategorií zhasla všechna světla rozsvitilo se pódiu,reflektory zabrali přesně ta místa kde se do pěti minut objevili kluci.

Ples (prom)Kde žijí příběhy. Začni objevovat