Když jsme mýjeli značku že jsme za Londýnem trošku sem se zhrozila kam vůbec jedeme. Přece jen znám ho sotva den a už sním jdu ven ,kdyby tu byli aspoň ostatní tak bych se možná tak nebála. Já asi vážně nejsem normální sedím v autě se slavným zpěvákem ze slavné skupiny po celé země a já si tady povídám sama pro sebe že mě někde zabije a zakope?
"Jsi v pohodě D (Dý) vypadáš jak kdybych tě chtěl zavraždit. " Jsem v pohodě neboj se jen sem se zamyslela , spíš mi řekni kam to jedeme? "Na jedno takové místo je to už jen kousek asi deset minut , neboj bude se ti tam líbit to vím určitě. " Dobře tedy budu ti věřit. " To bys měla krásko.
Přitom oslovení jsem se červenala jak rajče takže sem se raději zaposlouchala do rádia, kde zrovna hrali moji oblíbenou písničku od Miley Cyrus Party in the USA aniž bych si to uvědomila začala sem zpívat a kroutit se tak jak mi to jen sedačka v autě dovolila.
"Teda wau nevěděl jsem že umíš zpívat. Já ale neumím zpívat Ní ... "Ale jo umíš a nehádej se . Pojď jsme tady.
Zrovna jsme zaparkovali na menším parkovišti kde byl kolem nás jen les. Niall vystoupil z auta otevřel mi dveře počkal až vystoupím a pak šel ke kufru kde vyndal košík s dekou ."Pojď půjdeme chvilku pěšky ale věř mi opravdu to stojí za to. Vzal moji ruku do své propletl si semnou prsty a vyrazili jsme.
Vylezli jsem na menší kopec kde Niall rozložil deku. Byla to nádhera byly jsme na menším kopci kde byl výhled na celý Londýn. Teda to je ale krása. " Jsem občas chodím když chci být sám. Prostě vše hodit za hlavu a být jen obyčejný kluk a ne celebrita . Jsi první holka kterou jsem sem vzal. "Tak to je pocta,ale raději mi řekni co máš v tom košíku ,jelikož to mi vrtá hlavou celou dobu.
No vlastně nic moc jen ovoce a džus a nějaký pečivo. Posadila jsem se vedle Nialla a užívala si tak jeho přítomnost.
ČTEŠ
Ples (prom)
FanfictionDanny je dívka která nemá přátelé . jediné co má je její kamarádka Stacy . Když půjde po plese domu stane se jí opravdu zlý večer ....