3 můj zachránce

14 2 0
                                    

Hej okamžitě od sud vypadni nebo se nedostaneš domu živej jasný!! Vypadni a hned. " Najednou auto bylo pryč a já se stočila do klubíčka a brečela . Byla jsem  vyděšená a čekala co po mě budou chtít oni . Raději bych zkusila přeprat chlapa co má skoro 90 kg než pět kluků ,vždyť to nemám ani nejmenší šanci.

Ucítila jsem na sobě dotyk ucukla jsem sebou a začala plakat ještě víc. "Neboj se mi ti neubližíme. Pojď pomůžu ti na nohy. "Ten hlas jsem znala ale nějak se mi nedokázalo vybavit od kud.

Podívala jsem se svým zachráncům do očí abych jim aspoň mohla poděkovat že mi zachránili život.

Děkuju vykoktala jsem a upírala zrak na kluka který mi pomohl na nohy. Byl krásný blonďatý vlasy modré oči a ten úsměv awwww... Seber se proboha málem tě znásilnili a ty se tady rozplíváš nad dalším chlapem?

Ahoj já jsem Niall, tohle je Liam,Zayn,Harry a Louis. "Ahoj já jsem Danny a děkuju že jste mi pomohli. "To nebyl problém podíval se na mě Modroočko. Vím že nás neznáš ale doprovodíme tě domu ano? "Dobře děkuju.

Byl to zvláštní pocit jít s pěti kluky domu ,nejdřív jsem byla ponížená na plese, málem mě znásilnil nějakej dědek a teď jdu s kluky domu. Zajímavý.

Stáli jsme před domem celou cestu nikdo nepromluvil ani slovo . Byla jsem ale ráda dokud mi vše nedošlo.
Tak moment vy jste 1D? "Ano jsme ale prosimtě hlavně nekřič. "Neboj nebudu křičet nemám to za potřebí.

Ty nebudeš křičet ,kluci asi by jsme si to měli někam napsat protože tohle se nestává, řekl Zayn. A já si myslel že nás neznáš když si neječela už před tím."tak to není já vás znám mám vaše písničky ráda ale myslím že i vám se uleví když řeknu že nejsem šílená fanynka která potřebuje vědět co děláte každou minutu.

S kluky to nakonec bylo fajn před domem jsme si povídali asi další hodinku a já šla pak spát. Samozřejmě jsem musela slíbit Niallovi že budu v pohodě ten kluk by byl totiž schopnej jít semnou i na záchod. A to mě vlastně ani pořádně neznal.

Ples (prom)Kde žijí příběhy. Začni objevovat