Užijte si poslední díl :) vaše M.
Dny ubíhaly roky plynuli a mi s Niallem slavili 3 výročí ano správně jsem spolu tři roky a byli to úžasné roky . V podstatě se toho moc nezměnilo ZeZe se oženil a má rodinu. Harry a Louis se taky vzali a mají syna . A co se týče Liama tak ten si vzal moji kamarádku Stacy asi se ptáte co se stalo?
Když byla na dovolené a měli se vracet domů tak se stala menší nehoda a to taková že Sebastian byl pěknej zmetek ano sice udělal Stacy šťastnou ale jen na venek jinam to byl zmetek. Vsadil se totiž s kamosema že sní vydrží co nejdele a přitom si užíval jinde že ji měl hlavně na sex. Což od něj bylo pěkně hnusný.
Co se týče muže tak je zavřenej pěkně v chladu ale podle mě by mu trest smrti neublížil má toho na kontě víc než dost. Ale dostal doživotí ...
No a já teď sedím v porodnici kde se nám narodil syn Leo který je celej Niall.
A tak začíná naše dobrodružství s rodinou. Kluci pořád koncertují ale už ne tak hodně jako dřív.. já sem taky zpěvačka ale momentálně na mateřské. A věřte mi užívejte života každou chvilku naše životy si musíme pořádně užít. A naše sny si splnit. Ať to stojí co to stojí.
Díky za přečtení teď budu psát něco nového a to texting. Hlavní hrdina bude Niall
ČTEŠ
Ples (prom)
FanfictionDanny je dívka která nemá přátelé . jediné co má je její kamarádka Stacy . Když půjde po plese domu stane se jí opravdu zlý večer ....