Moje rána jsou pokaždé stejný. Ranní sprcha vyčištění zubů a česání vlasů. Poté se převléknu ze svého pyžama a jdu do kuchyně na snídani. Můj táta jako vždy popíjí kávu a čte noviny a mamka většinou dělá snídani.
" Dobré ráno vyspala ses a jaký byl koncert? Doufám že sis ho pořádně užila a že máš fotky a videa abych se mohla aspoň podívat. Mami prosimtě nadechni se mezi větami a ano mám jen přinesu mobil a ukážu ti to.
Vyběhla jsem schody a šla pro mobil který ležel na stolku. Můj pokoj nebyl nic extra jen noční stolek na kterém ležela lampička velká skříň a postel s nebesy . Když jsem došla do kuchyně taťka akorát šel do práce dal mi pusu na líčko a zavřel dveře . Mamka dneska měla výjmečně volno což se moc nestává. Sedla jsem si ke stolu kam mi mamka dala palačinky se sirupem,ovocem a šlehačkou.
Odemlka jsem můj mobil gestem kde se na mě s tapety usmíval Niall. Ta fotka byla ze včerejšího koncertu takže je jasné že jsem si ji musela dát hned jako tapetu. "Tak už mi ukážeš nějaké fotky Danny ? Ano mami hned jen si přečtu zprávu . #dobře zlato.
Krásné sny krásko. Panebože to mi psal Niall je sladkej když mi napsal.Jen jsem mu odepsala krásné ráno hvězdo a ukázala mamce přes dvě stě fotek a pár videí . A jelikož ji volali z práce tak jsem zůstala sama doma.
ČTEŠ
Ples (prom)
FanfictionDanny je dívka která nemá přátelé . jediné co má je její kamarádka Stacy . Když půjde po plese domu stane se jí opravdu zlý večer ....