9 Koncert III

10 2 0
                                    

Pohled Nialla.

Vyjeli jsem na pódiu a jediný na co jsem koukal byl ten obrovský dav fanoušků. Dal jsem první akord na kytaře k písničce Midnight Memories a fanoušci začali šílet. Hazza začal zpívat a to jsem vypnul a snažil se užít každou chvilku,protože každý nemá štěstí jako my že má tolik fanoušků.

Kdyby nebylo X-Factoru a Simona nikdy by jsme tohle neměli.  Nikdy...

Koncert byl v plném proudu a jelikož jsme byli asi tak v půlce dali jsem si pomalejší píseň a to little things proto sem popadl kytaru a šel si sednout ke klukům.

Byl to takový náš rituál že u Little things jsme seděli . Očkem jsem zavadil o pohled dívky který jsem už jednou viděl ale nemohl jsem si vzpomenout kde. Když dorazil i Hazza a sednul jsi začal jsem na kytaru hrát známé tóny ,jakmile fanoušci poznali melodii připravovali se ke zpěvu s náma.

Můj pohled pořád klouzal na onu dívku ne na ty nafintěný barbíny ale na holku v šatech která zářila jako hvězda která ozáří půlku oblohy. Panebože. Vždyť to je ta holka kterou jsme zachránili? Nemůžu tomu uvěřit dívá se na mě a já na ni. Pohledem vyhledám Zayne a kývnu hlavou směrem k Danny aby se taky podíval. Když se Zayn otočil zpět na mě naznačil ústy "Wau ...

[Niall:]
You'll never love yourself half as much as I love you
And you'll never treat yourself right darlin' but I want you to
If I let you know I'm here for you
Maybe you'll love yourself like I love you,oh

Při mém solu jsem ji koukal pevně do očí a když jsem zazpíval větu: I 'm here  for you , kývl jsem hlavou přesně do jejich krásných oči. Viděl jsem jak se červená a jak ji ostatní holky ve VIP propalují pohledem a to ty holky neví že ji známe osobně. Musel jsem se usmát. Což znamená že ji dneska uvidím opět ,má sekci VIP hurá .

Ples (prom)Kde žijí příběhy. Začni objevovat