Kluci mě posadili na místo kde je zvukař a odešli na pódiu .
"Ahoj jsem Oliver " ahoj já jsem Danny . Dál už jsem se nebavili . Byl jiný než kluci takovej jako kdyby tu vlastně ani nechtěl být. Ale podle kluků je prý nejlepší vtom co dělá a tak sem si své otázky nechala pro sebe.
Kluci začali no control,potom ještě dali Story of my life a zakončili to last first Kiss. Když dozpívali přišel ke mě Louis a Liam a odvedli mě na stage i přes můj nesouhlas. "Kluci neblbněte co tu jako já mám dělat.??
Hazza se ušklíbnul spolu se Zaynem a Niall mi dal do ruky svůj mikrofon.. ZeZe no tak neblbněte . Neboj se Dý bude to v pohodě navíc oběd jsme objednali sem takže se uvolni a zkus si něco zazpívat mi se zatím půjdeme připravit do šatny. "No dobře no ale pokud ohluchne zbytek komparsu já za to nemůžu. "Tak zatím.
Když jsem viděla jak odchází a Niall mi dal opět pusu na tvář otočila jsem se na Ollieho a čekala že by mě stoho třeba mohl dostat ale on jen řekl: tak Dý co si chceš zazpívat.
Já nevím ale koukám že tu máte klávesy tak já se doprovodím sama pokud by to nevadilo. "Vůbec ne jen ti přinesu tyč na mikrofon a můžeš začít.
Ollie mi tam dal mikrofon já sem párkrát projela prsty po klávesách a pak hned najela na melodii. Vybrala jsem si píseň od Miley Cyrus ne že bych ji nějak moc poslouchala ale tahle písnička mi prostě zůstala v hlavě . A to jen kvůli textu.
Píseň sem si užívala tak jako nikdy. Když jsem skončila s posledním slovem ozval se obrovský potlesk. No a já byla červená jak ředkvička.
"Paní jsi vážně dobrá ... "Díky kluci ... Ale já si to nemyslím. "Niall na mě koukal jak kdybych řekla že mimozemšťani mají přistát každou chvíli. "Nebuď tak skromná Dý vážně jsi úžasná,měla by jsi to zkusit jít na dráhu zpěvačky. "Ni ale vždyť já jsem strašnej strašpytel bojím se vystupovat před lidma.
Jak to můžeš říct vždyť jsi byla úžasná. "Jo protože jsem měla dojem že jste v šatně a ne celou dobu schovaný za lefrektorama.
ČTEŠ
Ples (prom)
FanfictionDanny je dívka která nemá přátelé . jediné co má je její kamarádka Stacy . Když půjde po plese domu stane se jí opravdu zlý večer ....