21 Moje hvězda

4 2 0
                                    

Už je to skoro měsíc co spolu s Niallem chodíme a je to skvělý. Louis začal chodit s Harrym a vi to celý svet.,navíc jim všichni fandí . Zayn se nám bude ženit s Perrie a nás Daddy Liam je šťastný se svojí Cherryl takže vlastně mám super život.

Ale na druhou stranu mám pořád divný pocit že mě někdo sleduje . Když jsem šla dnes večer domů opět sem viděla to černé auto a vydesilo mě to na tolik že jsem musela zavolat Niallovi aby přišel jelikož rodiče byli v práci a já se bála být tu sama.

Proto teď ležíme oba dva u mě v posteli a snažíme se usnout. Niall to řekl Paulovi stim autem a hned se to řeší. Takže už nemám takový strach. Ráno musel Niall odejít jelikož měli zkoušku na večerní koncert ... A já se nudila celý den doma ..

Večer sem si dala sprchu oblékla se připravena na koncert ale zazvonil zvonek i dveří nevěděla jsem kdo by to mohl být a tak jsem se nejdřív podívala nenápadně z okna z ložnice rodičů ...

Panebože to je ten chlap co mě chtěl znásilnit? Jak sakra zjistil kde bydlím? Celá rozklepaná jsem chtěla jít od dveří pryč a zavolat policii,jenomže muž najednou vykopl dveře a byl u mě v obýváku. Já stála jak solnej sloup a nemohla se hnout."Tak jsem tě našel ted ti dám na výběr buď půjdeš po dobrém nebo po zlem,ale stejně tě do toho auto nacpu.

"Já svama ale nikam nejdu to mě raději zabte na místě." Ale kočičko já nikoho nezabijim jen pro mě budeš pracovat jako děvka,hodně daleko od tvejch zachránců už tě nikdy nenajdou. No a rodičům napíšeš dopis že si odjela s tím blondakem na turné.
"Děláte si ze mě srandu ? Jak jste mě vůbec našel? "To není tvoje věc ale jinak média to udělala za mě a teď si hezky sundej oblečení ,nejdřív si skusim jak si dobrá abych věděl do které kategorii tě mám dát.

Kategorie ? Ten chlap je magor ani psycholog by mu nepomohl tím jsem si jistá. Chceš snad pomoct... Pomalu jsem se vysvlekala abych ho naštvala ještě víc. Nejsem normální já vím ale on je hnusnej a no prostě fuj. Když jsem tam stála jen ve spodním prádle a chtěla si sundat podprsenku,muž stal těsně u mě. "Ukaž pomůžu ti zlatíčko. Donutil mě abych se k němu otočila zády ,tisknul mě k sobě tak že kdybych ho kopla mohla bych utéct ale moje nohy byli jak z kamene.

Pomalu ji začal stahovat dolů,ale najednou jeho ohavné velké ruce byli pryč a já ucítila na ramenou deku. Bála jsem se otevřít oči,přece jen mě tady chce znásilnit. Jediné co jsem zaslechla bylo my už si ho přeberem a budeme potřebovat výpověď slečny.

"Lásko to jsem já otevři oči neboj se už ti neublizi. Otevřela jsem je a byl u mě Niall a kluci stáli okolo mě jak ochranka. "Bože děkuju Nialle co tu vlastně děláš? "Víš nebrala jsi ani jednomu znás mobil,tak jsme tě jeli zkontrolovat. "Jste nejlepší ...

Když jsem přišla na policii ještě ten den kde semnou byli i kluci kteří byli taky u výslechu musela jsme se usmát. Nialle já měla hrozný strach. "Neboj se beruško nikdo ti neublizi to bych nedovolil. Je to zmetek a hledají ho snad ve všech státech. "Slečno promiňte ale musíte jít semnou přítel může jít s vámi. "Jen sem kývla na souhlas a šla do vyslechove místnosti.

Řekla jsem jim vše jak to začalo a že si ho pamatuju hlavně jeho kolínskou. Byl to totiž příšerný smrad. Policista Smith mi řekl že muž je hledaný ve více státech a že má na kontě víc znásilnění než normální člověk.

Vlastně je to takovej muž co obchoduje s mladými dívkami. Ale že toho na něj mají dost aby ho mohli zavřít na hodně dlouho.

Ples (prom)Kde žijí příběhy. Začni objevovat